↓﹏"Hogben\/|*°House
"[]Hogben "醒",,**Hogben "勁"||* ×Hogben "掂到無得頂"*﹏■
ooLingoo
暱稱: +.°o LinG +°。★
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
><"
=.=衰人
.......................
今日....
唔知講乜好~呢~?
文章分類
全部 (98)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 98
留言總數: 65
今日人氣: 12
累積人氣: 3278
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 8 日  星期四   晴天


@#!?&$ 分類: 未分類

今日....要上P.E堂....着左件3....好大件....條褲亦好長~勁樣衰-.-番學果時...搭搭下的士,發覺唔記得左帶鎖匙....

唔係屋企果條..而係櫃筒果條~預左比人鬧ga la~=.=因為好多書都擺左入去....而且係中學欠野係一件好大獲既事

番到去之後...問隔離果個借左個萬字夾....狂整狂整....係lunch果時竟然開到.....真係一個奇蹟呀~!但入面d書已經

無用啦....因為上完d堂啦.....但好彩無比人鬧咋~哈哈~!好作狀= =本來去校務處攞左張紙....諗住叫校工叔叔幫我

撬鎖=.=其實今日我地班起碼4、5個開唔到呀....因為有d人,d鎖匙鎖左係入面...有d唔見左...亦有d好似我咁無帶

最後校工叔叔黎左....整爛晒d鎖...不過我叫佢唔駛幫我整....因為已經開到啦.....我可以做賊仔啦~哈哈....咁都開到

個鎖,我係咪好醒呢???放左學就番補習社啦...不過無等蘇嘉詠....因為佢要由1樓再上番去10樓...再由10樓行番落1

樓~上去攞書包wo~!但我呢d咁醒,梗係一早就攞左個書包落去聽講座.....番左去補習....成兩個鐘頭係度做功課~

之後溫左maths一陣..就放得啦~~~禁lift果陣.....有個人係入面行出黎.....原來果個係杜仔黎ga wo....側面睇

勁唔似...因為佢gel 到個頭好樣衰=.=飛起晒...成個龍珠二世咁.....老實講....真係好樣衰~!以前小學果時靚仔好多

呀~唔講啦~88

 




訪客留言 (返回 ooLingoo 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]