今日....要上P.E堂....着左件3....好大件....條褲亦好長~勁樣衰-.-番學果時...搭搭下的士,發覺唔記得左帶鎖匙....
唔係屋企果條..而係櫃筒果條~預左比人鬧ga la~=.=因為好多書都擺左入去....而且係中學欠野係一件好大獲既事
番到去之後...問隔離果個借左個萬字夾....狂整狂整....係lunch果時竟然開到.....真係一個奇蹟呀~!但入面d書已經
無用啦....因為上完d堂啦.....但好彩無比人鬧咋~哈哈~!好作狀= =本來去校務處攞左張紙....諗住叫校工叔叔幫我
撬鎖=.=其實今日我地班起碼4、5個開唔到呀....因為有d人,d鎖匙鎖左係入面...有d唔見左...亦有d好似我咁無帶
最後校工叔叔黎左....整爛晒d鎖...不過我叫佢唔駛幫我整....因為已經開到啦.....我可以做賊仔啦~哈哈....咁都開到
個鎖,我係咪好醒呢???放左學就番補習社啦...不過無等蘇嘉詠....因為佢要由1樓再上番去10樓...再由10樓行番落1
樓~上去攞書包wo~!但我呢d咁醒,梗係一早就攞左個書包落去聽講座.....番左去補習....成兩個鐘頭係度做功課~
之後溫左maths一陣..就放得啦~~~禁lift果陣.....有個人係入面行出黎.....原來果個係杜仔黎ga wo....側面睇
勁唔似...因為佢gel 到個頭好樣衰=.=飛起晒...成個龍珠二世咁.....老實講....真係好樣衰~!以前小學果時靚仔好多
呀~唔講啦~88
|