↓﹏"Hogben\/|*°House
"[]Hogben "醒",,**Hogben "勁"||* ×Hogben "掂到無得頂"*﹏■
ooLingoo
暱稱: +.°o LinG +°。★
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
><"
=.=衰人
.......................
今日....
唔知講乜好~呢~?
文章分類
全部 (98)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 98
留言總數: 65
今日人氣: 14
累積人氣: 3280
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 9 日  星期五   晴天


星期五..... 分類: 未分類

今日好顯然係星期五(廢話)=.=好鬼死憎星期五呀~!勁多功課.....好唔明老師講緊d咩...但又要做好多功課~世史呀~

Maths呀~地理果d好唔明囉.....又要畫畫.....真慘呀!~但無辦法啦...想打機都無咁既心情啦-.-"能夠有時間打篇日

記已經係我既榮幸啦....其實我係英華都識到好多fd ga~但佢地個個係小息同lunch玩到勁瘋囉~仲瘋過d男仔咁

成個班房跑黎跑去,仲係度大叫....好痴線囉~!我梗係無咁做啦~全班d名都唔係好記得....淨係記得上半班....因為果d

咩小班教學....好少接觸下半班....同埋呢我發現我個班長好鬼惡= =成日問佢幾點佢都鬧我ge.....我又唔中意帶錶

學校又無鐘wo........= =又話校訓係寸陰是惜wo...一個鐘都無...點睇time ar~仲有今日係學校見到好多"靚仔

姐姐"......勁似Tb 囉~仲有一個F.1C既"靚仔姐姐"成日走黎我地班搵果個陳海燕....佢地成日都玩到好瘋囉~聽琪講

話今日仲攬住佢tim...好變態呀~!!!!!!!!!!番到補習社....成班人一齊討論tb呢個問題...仲同埋阿sir一齊講wo~

原來阿sir以前讀kings.....佢一見到果d搞基呀....就攞個膠袋"粒"住人個頭~拉佢入toilet打佢一獲= =好殘忍呀~!

所以係到同大家講聲唔好搞les呀@.@個阿sir話好怕陳敏華搞les.....但我覺得佢個樣好男仔=.=又未致於好似果d"

靚仔姐姐" ge....仲有好大距離....放補習果時....姐係番黎果時.....見到好遠係綠燈啦...連跑帶跳咁過去啦~點知有

隻又細又樣衰既狗向我果個方向跑過來...我即刻企左係度呆左咁啦~!琪係我後面就好似好驚咁wo= =果個狗主人係

咁跟住隻狗跑啦.....又笑住咁同我地講"唔駛驚ga~!"講完又繼續追狗啦~嚇到我地呀!又唔知我都好驚狗ga ma= =

唔講啦~把握時間睇電視先~~!




訪客留言 (返回 ooLingoo 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]