↓﹏"Hogben\/|*°House
"[]Hogben "醒",,**Hogben "勁"||* ×Hogben "掂到無得頂"*﹏■
ooLingoo
暱稱: +.°o LinG +°。★
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
><"
=.=衰人
.......................
今日....
唔知講乜好~呢~?
文章分類
全部 (98)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 98
留言總數: 65
今日人氣: 10
累積人氣: 3276
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 10 日  星期六   晴天


•9月10號• 分類: 未分類

今日好恐怖呀.....點恐怖法?我都唔知點講~~

最好就唔講啦~希望唔好3點無啦啦起左身啦= =

""靈時3點3""<---好驚呀><

講番今日啦.....今朝11點起身...好肚痛~可能肚餓得

濟啦~!煮左個公仔麵....都頂到5點幾先餓= =

之後番左補習社~見到張梓泓件3同我以前補習社

果個人一樣....其實呢件唔係一件好大既事.....

只係我依家諗唔到今日有咩好寫姐@.@

我今日唔知點整個日記....點知入唔到wo~!

到依家都未入到呀~!不過算啦...我係會員中心到寫ga

但我唔知我呢篇日記人地睇唔睇到囉~!希望睇到啦

但if 睇到...可能轉番第二個樣




訪客留言 (返回 ooLingoo 的日誌)


琪 於 2005-09-10 10:48 PM 發表:
你唔係2點幾就肚餓啦咩......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

am.....其實2點幾係少少肚餓啦
到5點幾先係勁餓果隻囉= =
明唔明呀?@@
Posted at 2005-09-11 06:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]