今日好恐怖呀.....點恐怖法?我都唔知點講~~
最好就唔講啦~希望唔好3點無啦啦起左身啦= =
""靈時3點3""<---好驚呀><
講番今日啦.....今朝11點起身...好肚痛~可能肚餓得
濟啦~!煮左個公仔麵....都頂到5點幾先餓= =
之後番左補習社~見到張梓泓件3同我以前補習社
果個人一樣....其實呢件唔係一件好大既事.....
只係我依家諗唔到今日有咩好寫姐@.@
我今日唔知點整個日記....點知入唔到wo~!
到依家都未入到呀~!不過算啦...我係會員中心到寫ga
但我唔知我呢篇日記人地睇唔睇到囉~!希望睇到啦
但if 睇到...可能轉番第二個樣
|