↓﹏"Hogben\/|*°House
"[]Hogben "醒",,**Hogben "勁"||* ×Hogben "掂到無得頂"*﹏■
ooLingoo
暱稱: +.°o LinG +°。★
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
><"
=.=衰人
.......................
今日....
唔知講乜好~呢~?
文章分類
全部 (98)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 98
留言總數: 65
今日人氣: 18
累積人氣: 3284
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 29 日  星期四   晴天


... 分類: 未分類

由我開呢個日記開始...我發現左

原來我堂呀哥係咁大影響力ga...

因為好耐之前..我家姐睇佢icq info~

見到佢有個日記啦...之後我家姐就去

左睇...睇完之後,佢都申請左一個....

我當然都唔例外啦~~之後我話左比琪知

佢又申請左一個啦wo....直到依家~

我知道好多人都有申請到...真係好多好多囉

我諗緊如果我無申請到....睇唔到我堂呀哥有

呢個日記既話~我識果d人仲會唔會有呢一個日記

呢~?我覺得係唔會架囉....

所以我家姐同我堂呀哥既影響力超大~!

好多我識既人都有呢個日記...我家姐都有

好多fd都申請左....真係好搞笑~!!!

其實我d影響力都唔差ga~!!我唔話比人聽有既話..

除左我家姐知...都無人知ga la~哈哈哈...講笑姐= =

係呢個moment入面....我感到好自豪=.="

呢個日記一個傳一個...就會好多人都有架啦

其實最勁果個都係我堂呀哥...呢個日記係佢搵出黎ge~

但我好唔中意佢囉~都唔知點解ge~!!

係我6歲果時...就無再同佢講過一句野啦~~

唉~算...唔講啦....(其實我係講笑架咋......

唔駛理我= =)




訪客留言 (返回 ooLingoo 的日誌)


呀欣 於 2005-10-11 06:41 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2005-10-13 08:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



呀欣 於 2005-10-11 06:41 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



呀欣 於 2005-10-11 06:41 PM 發表:
O~唔怪得知啦.......
我中中既解釋係中學呀!
唔係話中文中學!!!!!
唉!!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



呀欣 於 2005-10-08 11:24 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2005-10-11 12:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



呀欣 於 2005-10-08 09:28 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2005-10-08 01:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



呀欣 於 2005-10-04 11:06 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2005-10-07 10:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



呀欣 於 2005-10-02 04:08 PM 發表:
hihi~點呀你.....
番中中(中學)開唔開心呀~~
你應該知我係邊個黎嫁o那........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我知你係邊個...但係
我覺得你唔知我係邊個wo=.=
定係你記錯左呢= =
我唔係番中中ga><""
Posted at 2005-10-04 08:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]