| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007-10-17  |
|
今曰都唔知做咩好~
次次都比人話我~佢都唔知d野又話
色左佢比左我好多開心~同難關真係好正
唔想又係咁啦~唔講咁多野啦
又晚左反學牙~.~12點幾先反~唉......

|
|
cursorshelp
2007-10-14  |
|
今日真係好開心牙^^
唉...得反3個星期牙~快d學完去反工
今日10點前起身出去atm之後6~7點去左mk
唉...二百年後在一起 應該不怕旁人不服氣
團圓或者晚了廿個十年 仍然未捨棄
換個時代在一起 等荊棘滿途全枯死
這盼望很悠長 亦決心等到尾 等得起^^

|
|
cursorshelp
2007-10-08  |
|
前晚我同d fd喝左d酒(超好玩牙)
之後今日死下死下咁
唔知會唔會有錢呢(電話今個月要800牙XD)
比fd子打9我啦
e加d日記真係唔知打咩好
打左d人又話三話四唉.....

|
|
cursorshelp
2007-10-03  |
|
今日有小小傷風、聽日希望好反小小啦~.~
明英帥令正~日日都係咁悶
琴晚訓左一陣起左身!.!
之後開始傷風啦~.~
快d好反好d

|
|
cursorshelp
2007-10-01  |
|
琴日我都係反工、e 2日我都係反到死下死下、fd子們哈佬win有咩做呢?.?
溝女子^^、唔知有冇人要我呢?.?
我同佢有冇緣呢~唔知
fd子~正的好fd子、金毛^^

|
|
cursorshelp
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|