orange810 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
今日右係番學放學咁囉,不過係學校留到5點幾到就走啦.....係番屋企既途中見到一個我識既人,佢話想坐低傾
下,咁咪坐低囉.....~我們2個係咁狂講野右搶住講野,講講下由7點幾講到8點幾,之後就各自番屋企啦,真係估
唔到我們會咁多野講囉...但係我仲未講完.....佢右要番屋企...咁咪走囉....~!*