| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 6 日 星期三  |
| ._______________. |
分類: 未分類 |
今日是Day4也=]*
體育堂好鬼死囉命,
考體操-,-
隻左腳依家先好小小,
搞錯.\________/.
IS堂倒米<3
倒下倒下咁就玩到12:20.
今日派左IS Dict,
我有22分-v-,
有人話我屈機,,,,
今日Relax得一首識唱,
聽媽媽的話XDDD
其他吾好聽=D
跟住係English Listening,
我還是再次睡著了-,-
真的很悶,,,,,,
MusiC堂唱歌,
1D06唱hahahahaha...個道唱得超好笑,
這是我覺得最有趣的一堂**
最後又是最最最胡鬧的LE堂,
坐我旁邊個位笑到噴水XDDDDD
我懷疑阿Sir吾識分
口語 & 潮語,
佢今日話3bi佢地份LE project
總結個到有潮語,
但係成份完全無潮語,
卻是成篇都係口語-v-
最經典的一句:
""如果吾夠時間ge,就吾做計分個D(功課)""
類似咁
放學之後去做Geog Project,
做到4:45先番屋企*
還有36天*
我近日發覺我班好多人知到我鍾意本*
|
| 2009-05-06 |
分類: 未分類 |
一直只因有你,
才有今天的我* |
2009 年 5 月 5 日 星期二  |
| that's something i want t[] say |
分類: 未分類 |
今日又開心,又吾開心
今日lunch之後,
有幾個有病ge人,
走左來我課室嘈X住曬,
人地豬流感,
佢地幾個就發豬瘟-,-
尤其係個個以為自己好令仔個個,
家陣你咩料呀*
我覺得你地幾個一D都吾識尊重人lo,
個到係人地課室,
你無端端發神經嘈住曬係你地ge錯,
你嘈吾係問題,
問題係你煩住其他係課室ge人,
我吾知你地識吾識寫''尊重''E兩個字lo****
我講過係咁就咁*
吾會反口,
我5個月前做得出,
今日一樣做得出,
你自己吾尊重自己
我無計*
你自己拿來的,
別怪我***
你咁勁咪同佢鬧lo,
個死人頭我吾會鬧*
我吾會浪費口水+Time
係理D人身上*
講完*************************
今日同佢真係好近*
估吾到你係一個那麼溫柔的人*
|
2009 年 5 月 4 日 星期一  |
| 2009-05-04 |
分類: 未分類 |

李生,你太可愛了*
祝你生日快樂*37日XDDDDD |
| 2009-05-04 |
分類: 未分類 |
今天是Day2也,
有H.E堂,
無帶圍裙+食物盒,
又無Fd有,
食完lunch跑左去元朗廣場買,
買完都係12:50,
去左扭蛋-0-
|
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 23 | » |