今日ge下午1:30去左林琪屋企,
because我同佢and其他fd去沙田play,
所以首先到佢屋企,
然後就同other friends見。
到左沙田,
我地同一個boy集合,
然後就去買食物eat,
買完food之後,
個boy就走。
我地去左西田買野,
然後就去番林琪ge家,
next就去學琴。
今日我有個朋友生日呀,
真係好,
我送俾佢ge禮物就係一本網上漫畫,
搵到我死死下,
但係仲未搵到,
好慘呀~~
呀,
差D唔記得要唱生日歌,
Happy brithday to you
Happy brithday to 林琪
Happy brithday to you!!!
今日冇咩好write,
so我擺左d相黎,
this係我比較like ge photo~~(除頭個兩幅之外)