`裕'﹏♥]''U,,◆`
oscar1110
暱稱: ●"}|Ξl__✞..ChI`裕!=)
性別: 男
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
hAppY nEW YeAR!!=]
普通ge一日
冇野做...[2]''
冇野做...
exam完la,,,
文章分類
全部 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 17
留言總數: 70
今日人氣: 0
累積人氣: 1327
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 16 日  星期四   晴天


2009...4...16'' 愉快 分類: 未分類

我都好似好耐冇打個blog....

因為我阿媽右唔比我上網啊!!!!

WhY....佢唔比我上網!?

就係因為佢之前同我去驗眼....!

發覺....我竟然....右左50°散光....!!

so..``佢唔比我上*網lo~~

真係````啊~$%#r(y&^

今日就講咁多la~...!

佢右唔比我上網la``''

88`'°....



2009 年 4 月 2 日  星期四   晴天


2006/4/2..=) 無奈 分類: 未分類

今日同琴日一樣.....

不過好彩今日同琴日唔同

因為琴日我戈個阿媽右唔比我上網=[

都唔知佢点唸GA....//

好地地唔比我上網都有~....''!

真係好@#X(!#$%

不過佢今日好似心情好!~!';"[}

+|||丨SO~佢今日比我上網=]

不過今日上得網我右唸唔到上講d咩~!!`=(

真係攞我命~啊呀!!x(

今日ga maths之星....我都5係幾識啊呀~!~!!~=(

好la..!!我真係再唸唔到有咩可以再講啊~!~=(

咁喺下午10:15同你地say goodbye la!!~=)

88//                          =]



2009 年 3 月 31 日  星期二   晴天


同琴日一樣咁悶~ =[ 鬱悶 分類: 未分類

今日同琴日一樣咁悶啊~=(

今日已經好悶LA...仲要戈D EXAM一次比一次唔好..

真係右要攞我命啊~=[

今日就等我而+講我d分出泥la...(不過唔好笑我喎=[)

Readers:94      maths:92

中文:87            電腦:97

Writing:88        Writing(成績表):73

Listening(成績表):70

G.E.80             地理:67=[

好LA.....今日就講住咁多先..=)

88//=)....BYEBYE~                                     -0-



2009 年 3 月 30 日  星期一   晴天


2009-03-30 分類: 未分類

今日都係唔講番琴日D野LA....

大家大約都知道我琴日講D咩LA!

加上我呢排都冇乜留言啊呀!!!...

唔係冇乜...!係一個都冇..!!不過我唔希望只係得.....

戈個xxx留言比我...!!(唔講得xxx係乜水)

真係好悶啊~~=( 一d cm都冇!!

今日已經好悶la....仲要上堂比佢乃樽收左把間尺!!

佢話要攞番把間尺就要寫D唔知乜GA[檢討書]..=(

真係攞我命啊!!....

好LA......我今日就講住咁多先....冇心情再講落去..'''

我要SLEEP LA.....!88//



2009 年 3 月 29 日  星期日   晴天


去完女行la~~ 分類: 未分類

   今日終於exam完la...仲有我終於可以上番網la!!!

真係幾開心啊><~.....不過今日ga主題唔係呢d野~

就係.....(自己去睇下戈個主題啦~)_____=)

今次去完女行番泥我都有好多戰利品啊~

(唔話比你聴我有咩戰利品)-連我d FD我都有買比佢

雖然去得戈[三日two night]...!不過都玩得幾開心=)

 好la...今日就講住咁多先...!!88//~聴日會繼續講ga

                                                     2009/03/29~=)  (上)