我都好似好耐冇打個blog....
因為我阿媽右唔比我上網啊!!!!
WhY....佢唔比我上網!?
就係因為佢之前同我去驗眼....!
發覺....我竟然....右左50°散光....!!
so..``佢唔比我上*網lo~~
真係````啊~$%#r(y&^
今日就講咁多la~...!
佢右唔比我上網la``''
88`'°....
今日同琴日一樣.....
不過好彩今日同琴日唔同
因為琴日我戈個阿媽右唔比我上網=[
都唔知佢点唸GA....//
好地地唔比我上網都有~....''!
真係好@#X(!#$%
不過佢今日好似心情好!~!';"[}
+|||丨SO~佢今日比我上網=]
不過今日上得網我右唸唔到上講d咩~!!`=(
真係攞我命~啊呀!!x(
今日ga maths之星....我都5係幾識啊呀~!~!!~=(
好la..!!我真係再唸唔到有咩可以再講啊~!~=(
咁喺下午10:15同你地say goodbye la!!~=)
88// =]
今日已經好悶LA...仲要戈D EXAM一次比一次唔好..
真係右要攞我命啊~=[
今日就等我而+講我d分出泥la...(不過唔好笑我喎=[)
Readers:94 maths:92
中文:87 電腦:97
Writing:88 Writing(成績表):73
Listening(成績表):70
G.E.80 地理:67=[
好LA.....今日就講住咁多先..=)
88//=)....BYEBYE~ -0-
今日都係唔講番琴日D野LA....
大家大約都知道我琴日講D咩LA!
加上我呢排都冇乜留言啊呀!!!...
唔係冇乜...!係一個都冇..!!不過我唔希望只係得.....
戈個xxx留言比我...!!(唔講得xxx係乜水)
真係好悶啊~~=( 一d cm都冇!!
今日已經好悶la....仲要上堂比佢乃樽收左把間尺!!
佢話要攞番把間尺就要寫D唔知乜GA[檢討書]..=(
真係攞我命啊!!....
好LA......我今日就講住咁多先....冇心情再講落去..'''
我要SLEEP LA.....!88//
今日終於exam完la...仲有我終於可以上番網la!!!
真係幾開心啊><~.....不過今日ga主題唔係呢d野~
就係.....(自己去睇下戈個主題啦~)_____=)
今次去完女行番泥我都有好多戰利品啊~
(唔話比你聴我有咩戰利品)-連我d FD我都有買比佢
雖然去得戈[三日two night]...!不過都玩得幾開心=)
好la...今日就講住咁多先...!!88//~聴日會繼續講ga
2009/03/29~=) (上)