今日上家政堂..
本來諗住實有得上.
因為梁嘉x話佢做曬圍裙..
點知上到去..miss郭話冇得上.
因為佢未做裝飾同穿繩.
我頂佢個x..敢都未做好.
又同人講做好..個個諗住有得上.
搞到今堂又冇得上.
我地仲未整3文治嫁!!=]
老師今堂都比左我地洗野.
不過都係冇整.
下堂直接整炒野.
如果下次條友仲未做完.佢唔死我跟佢姓!!
最近都冇咩特別野.
個個都話我地班的女仔很豬.
其實我都...覺得.....很......xx=]
希望快d form2換第2班女仔啦=]
.............
丫!係.最近阿媽都去埋返工=]
睇來我實無啖好食=]
|