| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 17 日 星期六  |
唉..失敗..  |
分類: 中學大城大事~ |
終於派左卷拉..
今次都算超失敗..
只係maths拎高分小小..94..
英文超低..91分..
財政都拎114拉..冇得比..
以前100分拎91分..都算ok..
依家120分..起碼凸100啦...
老師都話我考得差過佢預期..--
中文都超低..呢樣係應該..
中聆..係班上應該算高分掛..
(望到老師張野..haha=])
IH..pass..好開心..^^
科學..低得唔抵..mc完全失敗..
全因mc失分...--"
英作同中作都未派..未知之數...
暫時都冇唔合格..暫時..
(如果有我要跳樓...)
..........
最近要做小宅xD``
|
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 230 | »
|