| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
瘋狂puzzle迷  |
分類: 未分類 |
琴日去o左旺角!早頭早o係「潮樓」飲茶,下就, 超大雨,我地得一把生鏽o既遮!我地唯有o係入面行,後may細D雨就出番去行!我買o左頂「令」帽 , 超「平」<$49.00> &兩條牛仔三角骨庫 <總值:$120.00>。 最後買o左盒1000塊puzzle(吸血鬼騎士)YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!but超平,加埋個架都係<總值:$55.00> 。
番到去勁砌,由3:00pm 砌到8:00pm , 不眠不休, 連涼都唔記得衝,點知都係砌o左三分一, >﹏< |
| 發表時間:2009-06-29 10:23 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
第一篇Blog + Last Normal Day  |
分類: 未分類 |
唔知寫乜好!第一篇就寫得咁樣衰 , 真係唔係幾好! 不過今日係最後一日上正式o既堂!very happy ,同埋,考試D分都好okay!不過今日雖然係最後一日上正式o既堂, 但無乜特別 (因為ar 黃 )!今日睇報紙, 見到ok有得換屎迪仔公仔,依之班! P.S.:HotCha有新歌, 不過同啤梨唱,歌名叫<<時光之光>>
我表哥依家響我隔離好鬼煩
|
| 發表時間:2009-06-25 06:59 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|