| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 7 日 星期五  |
| 想哭 |
分類: 未分類 |
今日電影欣賞,
好好笑,
又好好o咸,
個教練教個自閉仔個陣咪好笑o羅,
個阿媽入醫院果陣咪好o咸o羅,
我睇果套戲個陣,
真係想o咸嫁,
睇到我眼濕濕,
最衰夠鐘,
如果唔係可以睇多套嫁,
唉-------
佢離暑假仲有--------6Day""""

|
2006 年 7 月 6 日 星期四  |
| 唉 |
分類: 未分類 |
今日,
又係晨咁早返去,
又係o向禮堂聽講座,
聽日又係咁,
悶爆,
今日終於送左隻公仔比佢啦,
唔知佢鐘鐘意呢???
唉,
佢離暑假仲有.........7Day//////


|
2006 年 7 月 5 日 星期三  |
| =_=" |
分類: 未分類 |
今日,
放假,
好無聊.......
跟住下晝薜先生係咁打黎,
我煲電話煲左幾粒鐘,
我ge歷史身高,
唉,,,,,,,
今日,
呀xxxo咸呀,
跟住2全4,4全唔知幾多,
5555------
,MEIMEI〞〞
|
2006 年 7 月 4 日 星期二  |
| 唔 |
分類: 未分類 |
今日晨早番學,
又係冇乜人,
跟住入禮堂睇聖經問答比賽,
本來有二名嫁,
但係果個黑門社後來居上,
我地得第三,,,
跟住又有個咩中文網介紹,
果陣時我好火呀,
個禮堂又熱,
個老師又大聲,
好頂想打人,,,
好彩好快就完左姐......
跟住番屋企,
換完衫之後又食野,
跟住搭小巴去慈雲山踢波,
個場好戀濕呀,,,,
我地班人系咁滑落地,
我都地左幾次呀,
不過我今日好勇,
係咁搶人個波,
跟住轉左去籃球場踢,
仲衰,,,,,,
芝嘩嘩中左個角位,
流晒brood,
建埋肉添呀,
好核突,
之後,
去左中心買公仔,
跟住同芝嘩嘩搭車走,
搭車果陣,
先知道xxx同xxx分左手,
點解呢???
傾下傾下,
我都唔知我冇禁鐘,
點知飛左一站,
又要系牛池灣行番黎,
=_=""


|
2006 年 7 月 2 日 星期日  |
| =_=" |
分類: 未分類 |
琴日,,,,
日抖去左遊車河,
遊左去全灣啦,大帽山啦,元朗啦,上水啦,鹿頸啦,
大埔啦,沙田啦,再返去上水啦........................
去到上水都夜晚黎o羅,
跟住9點就去打邊爐,
食左HO多野呀''''''''
不過,
個個星期六都去打邊爐,
打到HO悶啦,,
唔想再打邊爐~~~
=_="
唉----
就黎放暑假啦,
唔想放暑假呀,
一放就系屋企,
HO卵悶嫁,
咁快又一年o羅,,,,
HO唔寫得呀???
但係又要放:::::
無奈,,,,,,


|
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 12 | »
|