說了要回來寫網誌的,但最近幾左都平平無奇,
所以就沒有更新了...
距離去台灣旅行仲有11日,真的很想離開澳門出走一下散下心...
不過,這趟旅行還有另一個意義...
話就話19日去旅行,但係之前的9日都要翻工,
安慰自己的,我只能說,不上班,哪來的錢去旅遊,對嗎?
很久很久沒有寫過網誌了,數數手指都有四年無寫了,
其實我寫網誌都係為了給自己記錄一下人生,如果將來老了的時候都可以回味年少時寫下來的東西,
找回記錄,原來我第一篇寫的網誌是2007年03月14日,那年我14歲,
當然,網誌的地點不是在qooza這裡,而是在雅虎香港Blog(已結束運作),
上了大學,為了有一個新的開始,所以才轉戰qooza寫...
寫了幾年,發覺平時生活都無咩值得記錄,所以漸漸就遺忘了這個網......(閱讀全文)
放左四個月暑假,終於,又係到左開學既日子了,
其實,早係上個星期一已經開學了,
返左學一個星期,淨係開始覺得日日都好忙,
今個學期好奇怪,D堂迫晒係星期一同星期四,
由朝早八點半上到夜晚七點,橫跨十個半小時,
上一堂Break一堂咁......(閱讀全文)