我係一個獨生仔,獨生既意思就係要我做一隻孤狼 。
我生活中冇人會幫我,受苦了,忍得到就忍,忍唔到就喱埋一邊喊 ,喊完發洩完再繼續出黎頂。
記得我細個係屋企跌親,上五吋下五吋撞到腫灑 ,企都企唔到,靠乜?最後係靠自己死爬爛爬自己起番身 。
到大個想學琴 ,自己房傢私唔岩位,自己走去某群組接一張人家送出黎既高架床,再搬番屋企自己將
雙人高架床鋸做單人高架床 。睇番佢IKEA果張說明書,一個人係絕對冇可能砌到,最後砌就砌好,副
作用係俾半邊加埋25公斤既床架從天而降大大力咁抽落個身度 。
由細到大,經歷得多呢d窘境,話冇感覺就呃人既,只係變麻木左 。
|