全新ga一年又梨啦~我ga新blog由qooza開動了~ 得閒記得梨幫親下丫~my friend
今年高2ga我 系教業又第2年啦 同d同學仔都ok識 咁啦 分曬班 我發覺 原梨我都几掛住
上一年ga高1丙~ga 平時話佢地又嘈又煩~e家無左d聲又唔習慣~呵呵 我呢份人真系奇怪
今年ga時間變得更唔夠用lu~ 點解 因為高2 lu 讀左文班~數學都系極差,,,炒左~ 英文又溫得
唔夠==又炒埋 56 心都痛~真系蠢死人~~唔通今年高2丁~我要包尾~包尾唔緊要丫
升班就得ga啦~哈哈~ e家d時間都放曬系攝影同曲棍球上.....系學習 根本
系0% 死啦 無心向學啦~因為個班又比人入左黑名單== 日日梨捉~日日梨罰
我地都系走左一次督課ja 新上位ga do哥校長~你唔系咁得閒~要幫我地班做專一
督察掛~你時間真系多~比d我啦~~~T^T 呢排成日唔夠訓= = 都唔知系唔系作病
H1N1真系勁~過江龍系唔同D~身邊多好人都病左~老友記~好好KEEP CARE丫~听
日再打過~E家有時間我都會打GA啦~~
|