OSWEI .....用光梨說話 用心梨傾听
yo~
oswei5
暱稱: oswei
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我要改變啦,,,,,,,,,,...
泉眼4人行~快樂到不行...
坏曬啦~仲有勁多味溫,...
心情15/16,,,,
KY足球 萬歲!!!!!
文章分類
全部 (51)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 571
今日人氣: 9
累積人氣: 3022
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 29 日  星期二   雨天


新一年 新日記 !! 愉快 分類: 未分類

全新ga一年又梨啦~我ga新blog由qooza開動了~ 得閒記得梨幫親下丫~my friend

今年高2ga我  系教業又第2年啦 同d同學仔都ok識 咁啦 分曬班     我發覺 原梨我都几掛住

上一年ga高1丙~ga   平時話佢地又嘈又煩~e家無左d聲又唔習慣~呵呵  我呢份人真系奇怪

今年ga時間變得更唔夠用lu~  點解 因為高2 lu 讀左文班~數學都系極差,,,炒左~  英文又溫得

唔夠==又炒埋 56  心都痛~真系蠢死人~~唔通今年高2丁~我要包尾~包尾唔緊要丫

升班就得ga啦~哈哈~                           e家d時間都放曬系攝影同曲棍球上.....系學習 根本

系0%               死啦 無心向學啦~因為個班又比人入左黑名單== 日日梨捉~日日梨罰

我地都系走左一次督課ja  新上位ga do哥校長~你唔系咁得閒~要幫我地班做專一

督察掛~你時間真系多~比d我啦~~~T^T   呢排成日唔夠訓= = 都唔知系唔系作病

H1N1真系勁~過江龍系唔同D~身邊多好人都病左~老友記~好好KEEP CARE丫~听

日再打過~E家有時間我都會打GA啦~~

 






訪客留言 (返回 oswei5 的日誌)


fong09 於 2009-10-05 01:43 AM 發表:
偉仔~~
你終於打blog啦!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我等你梨睇丫~爸打~~
日日梨wo~
Posted at 2009-10-05 11:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



atmpfg 於 2009-10-01 02:39 AM 發表:
點解你一打就甘多人回嫁?我不爽

我都好掛住高一丙時代ge15/20
e+落課聽唔到戈d聲真係覺得好悶
可惜以前我又成日話佢地煩
做人真係犯賤 呢個我認左嫁la

學習方面 你化多d時間溫la
唔好大測考試重掛住影相同打波a!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我會溫習ga啦~~~人系犯賤~~我都覺
人氣王oswei wo
邊個唔識 呵呵
Posted at 2009-10-01 01:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lee920208 於 2009-09-30 10:00 PM 發表:
好小子,,黎我到吾留cm !!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁下次一定回= =我岩岩先識玩~
比d時間我~呵呵
Posted at 2009-10-01 01:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CHAN34690779 於 2009-09-30 09:48 PM 發表:
哈*2
我又黎cOmMenT先..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

yo 同學仔好~~
Posted at 2009-10-01 01:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Yannie_baby 於 2009-09-30 09:07 PM 發表:
WA. 顏色有害眼睛wo
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

第一次打緊要誇d呵~下一次用返d暖色lu~
Posted at 2009-10-01 01:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kaibabywai 於 2009-09-30 08:36 PM 發表:
long time no see .
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

緊系ga 大個仔啦 ma~
几時打波丫 call我
Posted at 2009-10-01 01:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wa_wOo 於 2009-09-30 07:49 PM 發表:
呀爺你要加油呀~~
唔好包尾呀,...kaka~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我盡力啦~計劃左溫習大計ga啦
Posted at 2009-10-01 02:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yoko1012 於 2009-09-30 07:37 PM 發表:
CM''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

几時有時間再影~~~~
Posted at 2009-10-01 02:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bernice_fong 於 2009-09-30 07:21 PM 發表:
我第一時間泥留言俾你啦..得閒出去映相..
加油呀..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有時間緊ok 不過呢排測驗多左哪一點點
Posted at 2009-10-01 02:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



macao123 於 2009-09-30 07:04 PM 發表:
嗯,還是高一丙好.
雖然係嘈d,但課室細d,大家都close d.
你要努力啊.努力就唔會包尾.
加油~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

高一丙緊系好啦~所以e家大家要令自己個班變成高一丙咁lu~
Posted at 2009-10-01 02:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]