早上起來發覺,,自己很愛懶床,,起身又訓,,遲遲唔出門,,搞到遲左報到,,
風紀真系煩,,,睇初3初2,,,見到佢地唸返起自己ga時代,,,同女仔玩到好埋,,
無愁無累~日子系頹了點~不過講真都几寫意丫,,至少唔洗唸咁多野~
琴晚唔知系唔系比水堂d風吹親,,今日作感冒咁,,冰冰的~見到華順要
因為比賽要減肥而唔食飯~唸起都驚,,叫我食少d都死~今日又買左好味ga
辣魚包同芝士條~再加支大豆漿做早點~~下晝放學同牛丸嘉明kaka
佢地去行左陣街,,d鞋咁貴,,都系著拖鞋算啦~夠平夠書服丫ma
之後買左個豬頸肉no面(多蔥)本人對蔥有特愛喜好~食屎都要加d蔥~
之後返急救班~今堂d野好正~包扎~我又做傷者啦,,包我個頭果陣突然之間
feel到出血,,,唔通假變真~呵呵~驚死我~原來系豆豆爆左,,,全場o了咀,,,
听日開始要練返曲棍球啦~唔系變肥仔啦,,,我要操返最fit~
|