OSWEI .....用光梨說話 用心梨傾听
yo~
oswei5
暱稱: oswei
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我要改變啦,,,,,,,,,,...
泉眼4人行~快樂到不行...
坏曬啦~仲有勁多味溫,...
心情15/16,,,,
KY足球 萬歲!!!!!
文章分類
全部 (51)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 571
今日人氣: 17
累積人氣: 3030
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 15 日  星期四   清涼


真系要大訓一場先得啦!! 呆滯 分類: 未分類

早上起來發覺,,自己很愛懶床,,起身又訓,,遲遲唔出門,,搞到遲左報到,,

風紀真系煩,,,睇初3初2,,,見到佢地唸返起自己ga時代,,,同女仔玩到好埋,,

無愁無累~日子系頹了點~不過講真都几寫意丫,,至少唔洗唸咁多野~

琴晚唔知系唔系比水堂d風吹親,,今日作感冒咁,,冰冰的~見到華順要

因為比賽要減肥而唔食飯~唸起都驚,,叫我食少d都死~今日又買左好味ga

辣魚包同芝士條~再加支大豆漿做早點~~下晝放學同牛丸嘉明kaka

佢地去行左陣街,,d鞋咁貴,,都系著拖鞋算啦~夠平夠書服丫ma

之後買左個豬頸肉no面(多蔥)本人對蔥有特愛喜好~食屎都要加d蔥~

之後返急救班~今堂d野好正~包扎~我又做傷者啦,,包我個頭果陣突然之間

feel到出血,,,唔通假變真~呵呵~驚死我~原來系豆豆爆左,,,全場o了咀,,,

听日開始要練返曲棍球啦~唔系變肥仔啦,,,我要操返最fit~

 






訪客留言 (返回 oswei5 的日誌)


Teng112 於 2009-10-16 11:30 PM 發表:
咁你咪同好多人有緣lo..哈哈
識咁多人呀你'!咁你就要出手啦'
我同啊聰出去見到佢行出街好似個個女仔都識咁'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

佢令仔丫ma
我呢d又無樣又無身材,,,
哪有這本事~
Posted at 2009-10-16 11:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fong09 於 2009-10-16 10:38 PM 發表:
爆瘡?!?!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

系=-=
一包扎個頭粒野就爆左,,
變左真系通頭咁,,
Posted at 2009-10-16 11:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Peggy_daling 於 2009-10-16 10:21 PM 發表:
比賽要減肥 ' 你戈個咩賽黎 ' =v=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔系我
系我同學ja 佢散打ga
瘦d就可以打底d ga組別~win ga機會大d
Posted at 2009-10-16 11:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chocho61 於 2009-10-16 10:21 PM 發表:
食C都要加沖,你真係YO/==
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

真系好好味ga
仲有好豐富ga維他命c
Posted at 2009-10-16 11:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lee920208 於 2009-10-16 10:08 PM 發表:
你真係永遠都會有驚喜,,hehe^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

無錯無錯~你都唔差
Posted at 2009-10-16 11:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wa_wOo 於 2009-10-16 10:00 PM 發表:
食咁多蔥,...
有無聰明左呢~!??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

味發現~
不過我feel到就快會
Posted at 2009-10-16 11:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Souyuii 於 2009-10-16 09:50 PM 發表:
完全五覺得你肥囉' oswei同學' -3-'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

收收埋咋,,,
你都唔知~
素同學你有所不知
Posted at 2009-10-16 11:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



aa729729 於 2009-10-16 03:55 PM 發表:
屎溝尿溝屁~係咪都要加d蔥ar?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

當然~唔系龍肉都食唔落~
Posted at 2009-10-16 04:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bernice_fong 於 2009-10-16 01:35 PM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bernice_fong 於 2009-10-16 01:34 PM 發表:
haha..高中係好多ga la..要林定自己ge前途"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

前途~味知,,
Posted at 2009-10-16 04:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]