TODAY超早比老豆的左起身~本身要去動L度汁相同埋去同王道影學界~
都無得去LU~為左做孝子無計~同老豆HI 完 早餐 就汁野去
工地~WO,,,果度超大~一層得3個單位,,,真系有錢人GA地方,,,
產左陣牆紙~同啊叔吹左陣當年舊屎~就吹老豆走~12:45pm
到左集中地~快子基總站~~心唸遲到點知最早到,,,~因為早前
約左去bbq~~有~奶奶珠~大個rain ~大口連~肥昌~and Me
5個人ga BBQ 真系人生第一次~不過人少少都几好玩~
傾下計~訓下沙灘~大家由熟變左FD~唔錯丫
D相又要遲D PO,,,,,原來電腦系隻牛坏左~唉~
燒到6點~帥哥林嘉敏殺到,,,,傾左好多佢D PV屎~
8點9就返龜龜~~今晚MISS左屋企人DAY
無去大陸.....唉~下次要一齊~之後食媽媽自制DIY西米露~正點
一齊睇下美女廚房~超級巨星~訓LU~听日得返一日假要準備溫習,,,,,
|