今日幫傻仔芳買早餐~所以又超早返學,,,,,,,,返到去,,,暈丫暈,,,
一定系唔夠訓......估唔到放咁多假都會唔夠訓,,,,中文又改听日測
數學又改後日測~個天都對我几好wo~haha~訓了很多,,,,我相信某人也應
該很眼訓吧= = 之後叫kiki做傷者~又包曬d手~~d人話我似校e,,,點解似佢wo= =
中午返到屋企又訓,,,,細佬又買埋飯比我食~thq~之後就溫歷史
又比我偷雞cp過關~今晚就系我努力左30小時ga成果日
不過我景然遲到都有= =太累了~訓過龍,,,之後飛過去
筆試得返15分中~cpr又唔記得報警~包扎最正常~檢查就唔
記得除物~~miss話唔成問題wo~唉~煩惱丫~
仲有後日ga數學,,,,真厭倦~電腦終於整返啦~多謝動L隻火牛~
|