OSWEI .....用光梨說話 用心梨傾听
yo~
oswei5
暱稱: oswei
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我要改變啦,,,,,,,,,,...
泉眼4人行~快樂到不行...
坏曬啦~仲有勁多味溫,...
心情15/16,,,,
KY足球 萬歲!!!!!
文章分類
全部 (51)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 571
今日人氣: 4
累積人氣: 2992
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 19 日  星期四   寒冷


woo woo,,, 無心上學,,,, 呆滯 分類: 未分類

今早起身發覺,,,,個鐘有點不對勁,,,,哎也,,,7:45 shit 又遲到啦

系條街度見到好多學生應該都同我一樣~因為賽車而搞到d巴士路亂曬

而遲到 ,,,仲見到k姐姐,,haha大家果然不相百仲下,,,遲到大王,,,,,

今日呆了一天,,話也不想說,,病雖說好得77 88但心情卻不怎麼好

對身邊ga一切都起唔到勁,,,,中午仲傻~幫屋企買菜,,返到去仲要

入新校開張d相比啊sir 又要食飯 半個中,,搞掂曬,,,真不是蓋的,,,

下晝放學~啊文同學講左d勁有道理ga說話~一鳴驚人呢,,,

晚黑又幫屋企人買菜,,,,真系凍到我關2哥咁,,,,,

再睇我ga gossip girl,,,快d睇完第一季

今晚再早點冬眠先,,,,,,,晚安

 






訪客留言 (返回 oswei5 的日誌)


kiteh 於 2009-11-21 10:34 PM 發表:
果然係我兄弟wo
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

當然啦~
話事話你要努力考埋個心理丫
Posted at 2009-11-24 06:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fong09 於 2009-11-21 08:38 PM 發表:
果然係丫成教出黎ge優良品質~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

掛住啊成,,好心你唔好題啦
Posted at 2009-11-24 06:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Sharon0309 於 2009-11-21 09:52 AM 發表:
咁遲d有d咩集體活動都要比早一個中你wo..
haha,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

玩又唔同返學wo
意義唔同ga haha~
出到梨又唔系一個人啦
Posted at 2009-11-24 06:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Teng112 於 2009-11-20 09:11 PM 發表:
你唔好再遲到la'^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

盡我所能啦
Posted at 2009-11-24 06:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kaiin 於 2009-11-20 02:32 PM 發表:
凍到關二哥咁, 即係點=3=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

形容誇左少少ja
包包你別在意~~~~
成個小朋友咁,,
Posted at 2009-11-24 06:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mc114114 於 2009-11-19 11:58 PM 發表:
飛過''
c0mmEnT''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

飲完red bull丫,,
呵呵
Posted at 2009-11-24 06:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lee920208 於 2009-11-19 10:08 PM 發表:
唉,,你又遲到!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

基哥~
知你又有意見ga啦
總知都系果句,,
收到啦
Posted at 2009-11-24 06:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



weakSIUAKI 於 2009-11-19 09:28 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-11-24 06:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Souyuii 於 2009-11-19 09:10 PM 發表:
你有冇咁乖仔去買送牙?'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

當然有~我好孩子梨ga~
Posted at 2009-11-24 06:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kaibabywai 於 2009-11-19 08:55 PM 發表:
..............................遲到 :s
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

別題了~~
Posted at 2009-11-24 06:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]