今早起身發覺,,,,個鐘有點不對勁,,,,哎也,,,7:45 shit 又遲到啦
系條街度見到好多學生應該都同我一樣~因為賽車而搞到d巴士路亂曬
而遲到 ,,,仲見到k姐姐,,haha大家果然不相百仲下,,,遲到大王,,,,,
今日呆了一天,,話也不想說,,病雖說好得77 88但心情卻不怎麼好
對身邊ga一切都起唔到勁,,,,中午仲傻~幫屋企買菜,,返到去仲要
入新校開張d相比啊sir 又要食飯 半個中,,搞掂曬,,,真不是蓋的,,,
下晝放學~啊文同學講左d勁有道理ga說話~一鳴驚人呢,,,
晚黑又幫屋企人買菜,,,,真系凍到我關2哥咁,,,,,
再睇我ga gossip girl,,,快d睇完第一季
今晚再早點冬眠先,,,,,,,晚安
|