OSWEI .....用光梨說話 用心梨傾听
yo~
oswei5
暱稱: oswei
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我要改變啦,,,,,,,,,,...
泉眼4人行~快樂到不行...
坏曬啦~仲有勁多味溫,...
心情15/16,,,,
KY足球 萬歲!!!!!
文章分類
全部 (51)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 571
今日人氣: 10
累積人氣: 2938
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 25 日  星期三   和暖


2009-11-25 自滿 分類: 未分類

今日終於無遲到啦~我oswei話左改就改~話一就一 2就2

仲有時間買包包食~真系爽~今日ga數學堂又學新野~

我超勇約~哪來的力量,,,haha~加左一分~~~

今日都系攝影組組長ga18歲牛一~講返聲生日快樂啦

話曬我都系副組長~中午返到屋企不停搵小數民族d野~

12月15號就表演啦~驚,,,,,仲有12月7號就音樂比賽~

點練丫~SHIT~今年話說有500蚊大元~haha

希望唔好發台瘟~下晝就系咁忙重組攝影小組ga事

有人退出哦~不過都有人加入~好事來也~

放學開完會就返屋企換衫上松山,,,,,,今晚有點累,,,,

退步了~~~~仲有個几星期就校運~我ga5000丫

希望跑得曬啦~好好睇睇






訪客留言 (返回 oswei5 的日誌)


fong9222 於 2009-11-29 10:21 AM 發表:
嘩...5000米..加油..祝你lo第一
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



grandv13442 於 2009-11-28 12:55 PM 發表:
你正係改呢一日炸下 哈哈!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ling9374 於 2009-11-27 06:37 PM 發表:
你係改左唔遲到先好AR
唔好E頭講完哥頭就算AR
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lee920208 於 2009-11-26 11:17 PM 發表:
吾錯吾錯,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fong09 於 2009-11-26 12:36 AM 發表:
我又加入~~~!!!!!
我地ge數學加一分等於加大測分一分ga啦!!!
好貴的呢~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ken28 於 2009-11-25 08:48 PM 發表:
攝影組收人a......???? wow ''' 我數學戈一分就係比你拿左lo'' shit
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

陽過~快d加入啦
好多好野玩ga~
一分不代表咩ja
我小測超廢~
 
Posted at 2009-11-25 11:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]