今日終於無遲到啦~我oswei話左改就改~話一就一 2就2
仲有時間買包包食~真系爽~今日ga數學堂又學新野~
我超勇約~哪來的力量,,,haha~加左一分~~~
今日都系攝影組組長ga18歲牛一~講返聲生日快樂啦
話曬我都系副組長~中午返到屋企不停搵小數民族d野~
12月15號就表演啦~驚,,,,,仲有12月7號就音樂比賽~
點練丫~SHIT~今年話說有500蚊大元~haha
希望唔好發台瘟~下晝就系咁忙重組攝影小組ga事
有人退出哦~不過都有人加入~好事來也~
放學開完會就返屋企換衫上松山,,,,,,今晚有點累,,,,
退步了~~~~仲有個几星期就校運~我ga5000丫
希望跑得曬啦~好好睇睇
|