今日~早上`哪來這麼多人CALL,,,,,,所有要買四份早餐~
點知今日又晏左出門口~好彩啊拉登早出門口~THQ你~幫我買~
呢排都唔知做咩~掛住舞蹈D野~都好似走左好多堂LU~又會計
又地理~又公民~~好彩今日組團成功~雖然我地班D人
成日都系得把口~但都有D系有責任感GA~~~GOOD~
~講返屋企~好似又發生左D事~媽媽~你做咩要去隊酒丫~
一個女仔人,,,,,老爸又好像很頹~又病了~我又唔孝順~~唉
成日周身忙,,,想陪你地都唔得咁,,,~中午推左肥俊裕庭~SORRY~
我唸你地訂每星期5食飯~我唸應該OK~~GA~~~
今日排到8點~希望听日11點GA決賽~唔會比人西啦~
我地要做最強~WE ARE THE BEST!!!!!!
|