OSWEI .....用光梨說話 用心梨傾听
yo~
oswei5
暱稱: oswei
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我要改變啦,,,,,,,,,,...
泉眼4人行~快樂到不行...
坏曬啦~仲有勁多味溫,...
心情15/16,,,,
KY足球 萬歲!!!!!
文章分類
全部 (51)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 571
今日人氣: 2
累積人氣: 3015
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 11 日  星期五   和暖


原來跳舞都几難玩果WO~,,, 疲倦 分類: 未分類

今日~早上`哪來這麼多人CALL,,,,,,所有要買四份早餐~

點知今日又晏左出門口~好彩啊拉登早出門口~THQ你~幫我買~

呢排都唔知做咩~掛住舞蹈D野~都好似走左好多堂LU~又會計

又地理~又公民~~好彩今日組團成功~雖然我地班D人

成日都系得把口~但都有D系有責任感GA~~~GOOD~

~講返屋企~好似又發生左D事~媽媽~你做咩要去隊酒丫~

一個女仔人,,,,,老爸又好像很頹~又病了~我又唔孝順~~唉

成日周身忙,,,想陪你地都唔得咁,,,~中午推左肥俊裕庭~SORRY~

我唸你地訂每星期5食飯~我唸應該OK~~GA~~~

今日排到8點~希望听日11點GA決賽~唔會比人西啦~

我地要做最強~WE ARE THE BEST!!!!!!

 

 






訪客留言 (返回 oswei5 的日誌)


lemonwa 於 2009-12-15 10:36 PM 發表:
得閒陪多d屋企人傾計la.."
聽日要+油啊.."
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我有GA~
不過唔多夠JA
Posted at 2009-12-15 10:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kit sou 於 2009-12-14 06:56 PM 發表:
你一向吾教順嫁na
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 哪是你= =
Posted at 2009-12-15 10:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CHAN34690779 於 2009-12-14 12:08 AM 發表:
Yeah___*
We R The BesT..
1定得aaR..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YAYUMILING 於 2009-12-13 11:16 AM 發表:
加油" 今年高二好似全部顛曬"
好多野玩.v. 超正"
不過真係好累好累/.\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kiki2f13 於 2009-12-13 01:27 AM 發表:
哈哈 多謝耶耶幫我buy早餐啦^^yummy^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



l0verboy 於 2009-12-12 10:00 PM 發表:
又轉左跳舞?
+油.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ling9374 於 2009-12-12 08:34 PM 發表:
加油AR
唔好衰比其他人睇AR 同我地班爭反一口氣
威比個番薯睇!!!!!!!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



umimi 於 2009-12-12 05:11 PM 發表:
比心機a....要做到做好..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



unleng 於 2009-12-12 03:10 PM 發表:
比心機la~ 世上無難事,,只怕有心人!!
we are the best!! =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wing__08 於 2009-12-12 09:52 AM 發表:
- SM2D..ADD OIL.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]