2007 年 6 月 11 日  星期一


2007-06-11 分類: 未分類

 今日,考中文超難woo~~~又煩woo~~係,最近為左d野而煩

點算好!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?溫書?又唔想溫化學,唉~~我而家

最唔得係生物•︵•唔知點算好!加油啦!馬騮~你一定得既!為未

來而努力。有好多人支持你既!!!!!!去吧!向5D前進

《天佑我的愛人!\.給她永遠笑聲''.並常對她偏愛!*. 》

 

 




2007 年 6 月 10 日  星期日


2007-06-10 分類: 未分類

 今日,好無聊下~~~~於是就去左溫化學,溫到識識地就改下

個blog,改左好多時間你地比d意見啦!!!!!!thx~~~好一陣又

去溫化學!加油!!!!馬騮~你要努力啊!!!係woo~~~好似有一個

「唔好拍拖、唔好鐘鍾意人、唔好暗戀人」既諾言!!!點算好????????




2007 年 6 月 9 日  星期六


2007-06-09 分類: 未分類

 好無聊law~~~~~一日都黑都係到諗住佢woo~~~~=.=

溫書~~~加油!!!!馬騮+河馬




2007 年 6 月 8 日  星期五


2007-06-08 分類: 未分類

 今日考中作~~幾差下~~~~好灰~~~一日都黑都比人串,「打被河馬啦」、

「河馬呢」>??一直比人串~~~~灰~~~~~~冇野好講~~~~跟住放學同肥

金、小強、Rex、保兒、jackson、馮傑、啊bee去左m.k既信和訂去camp既

房$3000仲有$2000去食野同玩嘩好正啊!!!!!!!!!!!!!!!但係咁又點我好想你去

,你又要補課~~~~~~加油!要考好個試知道嗎??馬騮+河馬~~~~你一定升到

既~~~~~不用擔心~

 

 

 




2007 年 6 月 7 日  星期四


2007-06-07 分類: 未分類

 今日,考英文都得得地既。唉~~都唔知點算好?!有隻馬騮激嬲左河馬,但係

果隻馬騮又鍾意左個河馬~~~~~灰!!!!聽日加油啊~~~~~~~河馬小姐~

  

 

想愛又不能相愛的日子,是最痛苦的~~~~

 

 

 

 

 

 



« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | »


< /tbody>
日誌人流:

暱稱: 艾鍚
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區

全部 (125)
2017-12-26
2017-05-30
2017-02-20
2012-06-20
2012-04-24
最近三個月尚無任何留言
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章總數: 125
留言總數: 13
今日人氣: 0
累積人氣: 813