今日,考中文超難woo~~~又煩woo~~係,最近為左d野而煩
點算好!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?溫書?又唔想溫化學,唉~~我而家
最唔得係生物•︵•唔知點算好!加油啦!馬騮~你一定得既!為未
來而努力。有好多人支持你既!!!!!!去吧!向5D前進
《天佑我的愛人!\.給她永遠笑聲''.並常對她偏愛!*. 》
今日,好無聊下~~~~於是就去左溫化學,溫到識識地就改下
個blog,改左好多時間你地比d意見啦!!!!!!thx~~~好一陣又
去溫化學!加油!!!!馬騮~你要努力啊!!!係woo~~~好似有一個
「唔好拍拖、唔好鐘鍾意人、唔好暗戀人」既諾言!!!點算好????????
好無聊law~~~~~一日都黑都係到諗住佢woo~~~~=.=
溫書~~~加油!!!!馬騮+河馬
今日考中作~~幾差下~~~~好灰~~~一日都黑都比人串,「打被河馬啦」、
「河馬呢」>??一直比人串~~~~灰~~~~~~冇野好講~~~~跟住放學同肥
金、小強、Rex、保兒、jackson、馮傑、啊bee去左m.k既信和訂去camp既
房$3000仲有$2000去食野同玩嘩好正啊!!!!!!!!!!!!!!!但係咁又點我好想你去
,你又要補課~~~~~~加油!要考好個試知道嗎??馬騮+河馬~~~~你一定升到
既~~~~~不用擔心~
今日,考英文都得得地既。唉~~都唔知點算好?!有隻馬騮激嬲左河馬,但係
果隻馬騮又鍾意左個河馬~~~~~灰!!!!聽日加油啊~~~~~~~河馬小姐~
想愛又不能相愛的日子,是最痛苦的~~~~
暱稱: 艾鍚性別: 男國家: 香港地區: 葵青區