Thomas.日誌
othomaso
暱稱: 業少
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2009 年 11 月 15 日  星期日   晴天


2009-11-15 分類: 未分類

今日...訓到好舒服....就係個個死人kai野

搞到我12點半起身.....頭又未洗,又未沖涼.又未洗面,又未刷牙.又未食野...

1.9出左門口-v-....

去到理工....ha左一陣...MOnkey話...出去買野食lo

之後三個人出左去買野食.....

睇到一半...林住偷下閒...點知比趙生望住曬- -

最後成5.30先走...屌佢老母

Ps.突然之間好想去買3-b-

2ps..今日所睇到ge事..令我對香港女仔改觀

====================================

如果我說 愛我沒有如果
真的愛我 就放手一搏
還想什麼 還怕什麼
快牽起我的手






訪客留言 (返回 othomaso 的日誌)


Tanzl 於 2009-11-16 07:45 PM 發表:
系比想象中好定系衰?*0*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jessieleong 於 2009-11-16 06:51 PM 發表:
首歌好聽- -k
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LovEv_v 於 2009-11-16 07:01 AM 發表:
cm-w-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wanxddd 於 2009-11-15 10:45 PM 發表:
點改觀法呢?
p.s. 可唔可以整走你聽歌舊野-口-?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



won83 於 2009-11-15 10:38 PM 發表:
比個大大大大大cm你!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Tong523 於 2009-11-15 10:21 PM 發表:
點改觀法:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



y0y0' 於 2009-11-15 10:20 PM 發表:
呵呵呵~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nickboy173 於 2009-11-15 10:16 PM 發表:
c0mment~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



in0604 於 2009-11-15 10:04 PM 發表:
cmmcmcmcm 突然咁感慨?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





幾點a?

by blog Pitatto!
殺蟻game

by blog Pitatto!
好友名單