Thomas.日誌
othomaso
暱稱: 業少
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2010 年 5 月 31 日  星期一   晴天


2010-05-31 分類: 未分類

嗯........今日呀.......幾好呀....吾錯呀.....

中午...同老母去左食飯....食日本野xd...燒肉...(J雯林左人地拜神個D..)

晏就返到去.....同康哥+BB+monkey...大戰左一場.....

之後靚女返黎....monkey笑到傻撚左......趙生係佢後面.....

.....晏就三堂悶爆堂,,,,點解甘都訓吾到...sosad....

Ps.得返一個星期左右....睇黎都係要收心養性....努力le個星期..先再林其他野..

=========================================================

我想買iPhone 3gs.....但係歐陽潮童話吾好係和記買.....

名位資深巴打...點睇

(Ps.潮童=我老姐)






訪客留言 (返回 othomaso 的日誌)


KaLei 於 2010-06-01 09:04 PM 發表:
我最有意見就係要轉和記!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Tanzl 於 2010-06-01 08:07 PM 發表:
我都想買V_V
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CaRmAn23 於 2010-06-01 06:46 PM 發表:
commenT=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ctal_Hong 於 2010-06-01 02:28 AM 發表:
` 等4G出左再買3G會平啲咖~V~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jessieleong 於 2010-05-31 10:41 PM 發表:
死喇你去!!
你自己講5清楚芝麻@@賤人
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yolove95 於 2010-05-31 10:37 PM 發表:
comm2nt;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nickboy173 於 2010-05-31 10:36 PM 發表:
c0mment~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





幾點a?

by blog Pitatto!
殺蟻game

by blog Pitatto!
好友名單