沿路返屋企,一路聽住歌
諗起你好開心,好鍾意你XD
行到咁上下就到屋企,諗起你
望一望隔離棟大厦再望一望左邊
竟然見到左邊對面馬路
有個咩住黑色粉紅色背包嘅女仔..
佢着住長褲,好高,札一條辫,傾緊電話..
我企左喺度呆左望住嗰個女仔,
另返過黎再望一望,真係你..
我再望嘅時候,你見到我喺馬路嘅另一邊,你笑住同我揮手,
我望向你嗰邊跟住揮手,其實我只係見到有個同你好似嘅人笑住同我揮手,
因為我近視深,望向對面好濛,我根本望唔清你個樣,
雖然望唔清,不過嗰個一定係你
之後繼續行...突然好想喊但我喊唔出
諗到可能要好耐先可以再見,我跑返轉頭,望多一次
望到嘅都只係你嘅背影,望完繼續行返返屋企,
鍾意你,鍾意你感覺都好好
我覺得而家呢一刻我係鍾意你多小小,不過只係好少好少 |