◆◇S!u 澄◇◆的網上日記
owenho
暱稱: ` {♥} s!u ch!ng ;>
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-01
2009-07-27
今日10點去行馬鞍山,行...
今日9點鐘開始行山,行...
去完人地屋企番黎啦,咁...
文章分類
全部 (93)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
(最新)籃球球星短片~個...
籃球球星短片~個人好鐘...
米奇老鼠既故事~我的最...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 93
留言總數: 601
今日人氣: 25
累積人氣: 8358
站內搜尋
2009 年 6 月 22 日  星期一   晴天


又派左好多卷啦~~公報各科分數,今次已經算好,但係仲要努力~~ 開心 分類: 未分類

以下係各科既分數:

綜合科學:78/100
圖像傳意:71/100
基本科技:68/100
中文聆聽:10/20
中文視聽:20/20(拎滿分呀=]
中文作文:(一)會議紀錄:4/4(又係滿分)
                :(二)實用文:19/26
中文閱讀:33/100(肥左)=[
普通電腦:45/100(差o個5分先合格)
基本商業:32/100(差o個3分就合格啦)
    普通話:38.5/100



冇揀到視藝,因為聽到就恐怖啦~會考考四個鐘,全都係畫畫~
所以我揀左生物同電腦~






訪客留言 (返回 owenho 的日誌)


love817 於 2009-06-24 06:52 PM 發表:
乜原來你d成績甘好嫁
勁wo
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔係好好咋ma~~
Posted at 2009-06-24 11:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jenny0528 於 2009-06-23 11:19 PM 發表:
c0mm3nt`..睇下點先
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



truvian_wong 於 2009-06-23 08:25 PM 發表:
但點解你揀電腦呀?
你art 有把握d 喔.

你地就好啦..e+ 先揀科..
我地三月就揀 -v-
唉. 我都有少少後悔我揀果d 野.
hehe. 我都係讀生物架 xdd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 揀電腦因為可以喺未來既日子,可以做it o個d,同埋出到去搵工,好多都要用電腦,~~
Posted at 2009-06-23 09:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



truvian_wong 於 2009-06-23 08:23 PM 發表:
圖像傳意?? 係咩科黎 ??
我地冇科技同商業讀...我想問呢兩科讀咩架 @@
我覺得呢兩科好好玩..

你視聽超勁呀 ~~~~
我今日做 tsa 我都唔知隻眼望份卷定係個screen 好 - -
唔係好識做 -v-
可能我少睇電視..訓練唔夠 -口-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 圖像傳意,其實係用電腦去設計野,同埋畫立體圖o個d,即係好似室內設計o個d~~
科技就係學用工具去連接呀,整電子產品o個d囉~~
而商業就係讀經濟o個d~~

科技真係好好玩.我真係好鐘意~~其實科技即係D&T(設計與科技)

視聽我今次既TSA都覺得好難,太多條問題啦~~
聆聽就係講粵劇~~
視聽就係講動物醫生
我成日睇電影啫可能!!

=="
Posted at 2009-06-23 09:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



candykayi123 於 2009-06-23 06:56 PM 發表:
CoMMeNt=]冇乜野好講,,,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

是但講d野都得架啦~~多謝你cm囝
Posted at 2009-06-23 09:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



socute 於 2009-06-23 03:44 PM 發表:
c0mm3nt到啦澄小朋友;]
回cm牙
華華b上XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝你cm= ="澄小朋友~~
我大過你架wor~~
Posted at 2009-06-23 05:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KiU_0906 於 2009-06-23 09:30 AM 發表:
c0mm3nt`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝兄弟cm~~
Posted at 2009-06-23 05:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



arhin198 於 2009-06-23 12:18 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-06-23 05:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



arhin198 於 2009-06-23 12:17 AM 發表:
同志們一齊讀電腦=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 好呀~
Posted at 2009-06-23 06:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]