今日係學校同一個男仔玩玩下就打交,我打到佢好痛,唉,,,,,,,,,覺得好後悔tim,跟住上堂就拎住fd送既介刀係到介手,介左3條細既傷口係隻手到,o個陣真係唔覺痛,只係有少少痛,仲有d嗱嗱地,個感覺hihi地..... 冇野好打就係咁,放左學同中六打波,win左一場....