其實聖誕節又有咩咁開心wor..........?! 唉,自從o個一日,我就一直唔開心直到依家,我一直都諗緊,我真係咁冇用,成日比女飛,唉......唔通真係我做錯呀?!我自己都唔知啦,唉唉唉.........我真係唔知點解,個心成日好唔舒服,成日好似有d野吉住吉住咁,我真係好唔開心呀,依次已經係我喺一年中傷得我最深既第二次啦。
一 直到依家,我真係好憎我自己呀,點解次次我都係咁架,我好唔鐘意呀,你地唔開心,我成日都以為係我搞到你唔開心,雖然我係少講野,但係我都唔希望同你分開呀,你知唔知呀,我已經聽晒你話,你叫我做咩我就做咩架啦,又冇罵過你,又冇打過你,對你好,無人稀罕我好.........狼心當狗肺,我好想死呀,你地知唔知呀,我無法接受我自己呀,每一次同女仔拍拖既後果都係咁,每次都係未夠一個月就散啦,咁耐以黎,我都係得一個女仔可以同我過一~兩個月!!
你為我帶黎快樂,你又為我帶黎悲傷,我個心已經傷得徹徹底底,個個都當我衰人咁睇。 分手既o個日,我都喊左一陣,我都諗左好多既問題:(一) 對你好,有問題嗎....?
(二) 送野比你,你唔會開心?
(三) 因乜野要同我分手???
(四)我真係好衰...?
(五)信我唔過....?
打住咁多先.其實我真係好鐘意你,但係你話對我冇晒feel,要同我分手,我想唔分都唔得啦,女仔大晒架ma,我又冇理由叫你留低,我又唔知講乜野先可以留住你。「其實我不快樂....!!眼睛不能沒眼淚,讓愛終於不動搖,這改變因你,這就是我們的愛!! OnLy LoVe ,因這事,我做了悲哀代言人,你記得嗎??,我還想著這段愛情是FoReVer LoVe!!」
<<流著眼淚地打完這篇日記,希望你可以看清楚我內心的感受!!>>
|