> Cursor by www.Soup-Faerie.Com
  -`♥ `BABY I LOVE YOU SO MUCH ?!` ' ♥ ♥ ♥
.'有了你..使我更快樂'!?..'♥
owinnieo520
暱稱: wInNiE
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
鐘鐘.''
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
._..'
最新文章
一切的付出.原來是白費...
受夠了.
2011-06-17
....
好耐都冇上過qooza"
文章分類
全部 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 17
留言總數: 174
今日人氣: 3
累積人氣: 1467
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 10 日  星期三   和暖


TELL ME.~ 鬱悶 分類: 未分類

不知道怎樣辨.?!

是我太傻嗎,?

是我太愛你嗎.?

心情不佳.'

發表時間:2010-02-10 08:24 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2010 年 1 月 19 日  星期二   清涼


HaPpY DaY 2.' 感動 分類: 未分類

今日係陸運會完的1天.'

aK冇番學.'我代佢跑班際.

好彩都攞到第3..

今日轉左社3..去左紅社玩..

都算不錯吧.''看見你的笑容我都滿足了,;

唔知道你有冇睇我跑.'但唔緊要吧.''

當我坐係到發緊夢果陣.

突然聽日有1個女仔叫你個名,,

.我即卡醒哂,,完來(她)問你借野,,,

果陣個心唔知點解好5舒服\_____/''

可能是我吃醋吧.''

 

 

放左學之後.看見你的背影遠遠離去..

我只好走了,同毛搭馬鐵走..

但竟然見到你.仲同你對視左1秒.'

之後番到新翠..

我想飲酒..

根住去左牙哥h0me..

我飲左5..6*罐到..'

醉`了,

毛,,哥..甲手甲腳..抬我落去.

之後你好似黎左..仲咩我..行落去.

我會好記得今天..;;

尒仲比左你件嬲比我著,thx

 

尒仲同牙哥爭住咩我..i love you forever.'

 

唔該哂尒們送我回家..''

 

 

 

                                       我愛尒..我很愛尒..

                           你知道嗎?

 

 

 

發表時間:2010-01-20 09:14 AM  [ 訪客留言(27) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]