;   再苦 ` 也要笑一笑
 
2008 年 10 月 19 日  星期日   晴天


2008-10-19 分類: 未分類

今日都要番學
因為有個活動跑出課室
今次係去科學館
去過好多次
所以覺得好悶好悶
其實有d唔想去家
不過唔係唔番所以番左la''
同雷仔一齊行番學校=]
上到旅遊車就聽歌''
聽到勁眼訓''''
去到就走圍行'......

(閱讀全文)

發表時間:2008-10-19 12:06 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


owodog_520
暱稱: yoyo
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-12-21
a_a
2008-11-24
開心''
呀哈xD
文章分類
全部 (48)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
牙杜!
安安
安安~
志別大佬(國)
志別華哥
敖犬>3<!!
陳皮~
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 48
留言總數: 76
今日人氣: 1
累積人氣: 1785
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed