NEW; 最後一天
POST TIME; 2008-07-14 10:35 PM
 中 學 的 夢〞

今日終於到左派成績的日子"!
又開心又吾開心又驚又吾知點
唉!''總之就X到乜咁!''
唉..到左學期..其實真係冇咩感覺
講到自己好似好冷血咁
唉總之就冇咩吾妥既地方啦
最攪笑既係我竟然冇咩邊個吾捨得
可能我不嬲就咁衰
到左學期尾先有番幾個=0=
哈  節哀順變吧

報告成績吧::;
全級 . 50/197{嘩.好可觀-,-差到乜咁講真}
全班 . 20/40 {岩岩一半=,=} 
唉.最後都給大家一些說話吧::;



彤babii;;}  正如我之前俾你既個張卡1樣''
                 千其吾好學壞啦.你D成績咁好.
                 學壞左就冇左1個勁人啦

蓉babii;;}  你牙 生性D!''你老媽子都咁老.
                 激下激下就冇架啦''
                 要珍惜眼前人呢 @@

月babii;;}  哈 多謝你成日係我吾開心既時候
                 默默咁安慰我
                 有時真係吾知點解你會睇得出我吾開心!
                 有你呢個fD.真係好!XD
                 下年同你一齊加油!我既知心好友2號xP

Nikii ;;}     哈!傻囡!吾好吾開心啦!而家先f.2''
                 仲有f.3再上架嗎!''喊多左就吾令女架啦!
                 多謝你的安慰!仲有同你開學時候既開心野!XD

LiNG ;;}    waka.對住你都吾知講天真定傻好!
                 對住你.有好多開心同吾開心既野..
                 但係你都係咁好人!希望我地再有機會同1班"

YAMKA ;;}  令女令女*V*
   雷子  ;;}  waka!令女1個      
 HELIy ;;}  waka.要串既時候可以好串-,-b{汗..}     

恩恩  ;;}     哈!我記得係串完再做FD XD
                 多謝你,,之前同我討論左咁多極灰既問題XD
                 你講D野就係極有道理囉咩事=,=''
                 多謝多謝你!*V*陪我傾電話XDDDDDDD

琪琪琪 ;;}  哈.冇野講TIM''總之係令女!個子好高=0=
                 串人仲好勁tim F.2見啦令女 XP
      
傑仔   ;;}   希望你......!#$^@
                 f.2見啦!令仔XDD

Bny    ;;}  多謝你!俾左咁多傷心n快樂既回憶俾我/\/\''
                對住你.有時真係吾知點面對你好
                見到你而家D心情都好番D..我都幾開心架XD{吾知自己講乜-3-}
                總之.F.2見啦..!!''

肥豪   ;;}  你!D成績真係勁好=,=''
                多謝你.!係我吾開心既時候俾到開心我XD''
                同你傾計可以傾到咁夜囉咩事.你係第1個=,=''
                F.2見啦令仔"我既知心好友2號
                仲有kalon都係XD''←吾係知心=,=哈

蟹小明 ;;}  唉好心你啦!咋咋臨同人XX啦!
                吾好等咁耐=,=都吾知話你冇憺定吾想!
                你又1時1樣咁.對人好D吾會死架!!
                係啦.你仲記吾記得你個"看更佬"點講牙?XD


  以我咁耐以黎既好朋友就係咁啦
  其他既.我盡量林都林吾到幾多
  吾好呷醋牙!{我知你地吾會呷我既醋XD}
  仲有D人就吾提啦..自己知自己事.心照啦

 
 
 





訪客留言 (返回 oxalis 的日誌)


KaiBkaiB 於 2008-07-18 12:18 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Greenba0a 於 2008-07-17 11:17 PM 發表:
 cm
加油拉;p
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BBYanLovE 於 2008-07-16 09:38 PM 發表:
 呵呵..thx  cm"
我愛傾電話=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Nozomi1112 於 2008-07-16 02:46 PM 發表:
送個cm俾你牙~靚女!!=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



JeSSiE_L0vE 於 2008-07-16 01:29 PM 發表:
打左BLOG啦
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KaiBkaiB 於 2008-07-16 12:12 PM 發表:
-_-打左blog啦....
吳洗日日見都一樣啦=)
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hey_lie 於 2008-07-15 11:31 PM 發表:
sUp你牙`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hey_lie 於 2008-07-15 11:30 PM 發表:
你要串個時刀好串啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SIUCHINGxD 於 2008-07-15 07:04 PM 發表:
你刀好令女ah:).
努力吧!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



niki2520 於 2008-07-15 06:01 PM 發表:
無論點我地都係好朋友!
我真係好 捨得大家,
我想同大家一班不過無論點,
我地有咩野都會幫你,
同做你既ear 仔!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





DATE
oxalis
暱稱: jastyle3
最近訪客
最近沒有訪客