|
NEW; 無聊UT
POST TIME; 2008-10-31 10:56 PM
| 中 學 的 夢〞 | 好耐冇打B109拉!
有冇掛住我先-_-!
今日俾人玩電話囉!-V-
仲有UT牙...好無聊=_=
UT 系1個又好又吾好既日子
UT 系1個好正又吾正既日子
UT 系1個開心又傷心既日子
UT 系1個算煩又吾算煩既日子
UT 系1個人人都吾知係咩黎既日子
到底要黎有咩用-_-!
UT 不如DEL左佢算-_-!
但係1科有75分以上就有$50
1科有80分以上就有$100 {MAMA話俾}
1科有80分以上有$1000{BABA話俾}
咁不如吾好DEL左UT佢......-__-UT有$$
| |
|
|
|
咁好ge,,有錢收...=) 你就好na*=] CommEnt";)
|
|
|
ponleo 於 2008-11-04 06:35 PM 發表:
|
|
|
你就好拉=] 有錢=] 我就冇拉=[ 我試電腦第一名 之後問我老母要『$50』炸 就話考好系老鳳既 T^T c0mm3nt
|
|
|
- - cm.. 唔鍾意留cm的我,, 都留比你.. 全因我想講., 賣胸圍啦你..= =
|
|
|
d未好得難睇.[].'' 1000蚊甘正*o* 加油吧~
|
|
|