|
NEW; 2009-01-22
POST TIME; 2009-01-22 05:11 PM
| 未分類 | 今日都吾知講咩好;;
發生左好多野..
淡曬囉;;
開始覺得同佢佢玩吾係咁好
好辛苦囉 佢媽打`;;
謝你地黎幫我comment
發覺已經冇乜人黎-0-
希望你地黎到;;都留個comment
| |
|
|
|
ponleo 於 2009-01-28 01:14 PM 發表:
|
|
|
好耐都冇黎~~~
留返個cm子先~~~
新年快樂哦=]
|
|
|
新年快樂呀靚女! 笑多d,,,同埋,,,,,,幸福d呀!
|
|
|
祝 新 年 快 樂!牛 年 行 大 運! c0mment for you **一定要回喔 !!! c0mment for you **一定要回喔 !!! c0mment for you **一定要回喔 !!!
|
|
|
祝 新 年 快 樂!牛 年 行 大 運! c0mment for you **一定要回喔 !!! c0mment for you **一定要回喔 !!! c0mment for you **一定要回喔 !!!
|
|
|
祝 新 年 快 樂!牛 年 行 大 運! c0mment for you **一定要回喔 !!! c0mment for you **一定要回喔 !!! c0mment for you **一定要回喔 !!!
|
|
|