NEW; 雨`
POST TIME; 2008-05-31 01:45 PM
 中 學 的 夢〞

落雨真係好舒服..!!
但係落咁大雨做乜-,-
吾行雷咪好囉..
做乜要行W0.
攪到我鬼咁l0R..-/\-

_____________________
雨不停地落.
一絲絲的雨點在窗旁滴下.
道道的雷光閃過幾個不愉快的回億.
再次墜下.

 
 
 





訪客留言 (返回 oxalis 的日誌)


rc175car 於 2008-06-08 11:46 PM 發表:
 好好好好好.....好笑呀
睇到你個樣就笑死我
(講下姐)
你可以上堂訓覺嫁~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Jessie0108 於 2008-06-05 07:42 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Lilian0313 於 2008-05-31 08:24 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



niki2520 於 2008-05-31 05:58 PM 發表:
笑多d 啦!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

笑笑笑笑笑`
Posted at 2008-05-31 06:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LInG_GAMADE 於 2008-05-31 05:22 PM 發表:
c0MmEnT`x]
落雨既感覺真系好舒服架*
行雷...?!N0na*=P
吾好再吾開心喇=]]
1齊笑啦`
1,2,3
笑..*xDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

最曾行雷=_=''
小弟怕怕.
Posted at 2008-05-31 06:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Lilian0313 於 2008-05-31 02:23 PM 發表:
 係w0
介左真係幾開心下=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

XDDD
Posted at 2008-05-31 06:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





DATE
oxalis
暱稱: jastyle3
最近訪客
最近沒有訪客