|
NEW; 雨`
POST TIME; 2008-05-31 01:45 PM
| 中 學 的 夢〞 | 落雨真係好舒服..!!
但係落咁大雨做乜-,-
吾行雷咪好囉..
做乜要行W0.
攪到我鬼咁l0R..-/\-
_____________________
雨不停地落.
一絲絲的雨點在窗旁滴下.
道道的雷光閃過幾個不愉快的回億.
再次墜下.
| |
|
|
|
好好好好好.....好笑呀 睇到你個樣就笑死我 (講下姐) 你可以上堂訓覺嫁~~
|
網主回覆
笑笑笑笑笑` Posted at 2008-05-31 06:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
c0MmEnT`x] 落雨既感覺真系好舒服架* 行雷...?!N0na*=P 吾好再吾開心喇=]] 1齊笑啦` 1,2,3 笑..*xDD
|
網主回覆
最曾行雷=_=''
小弟怕怕. Posted at 2008-05-31 06:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
XDDD Posted at 2008-05-31 06:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|