NEW; 2008-07-07
POST TIME; 2008-07-07 01:26 PM
 中 學 的 夢〞

05072008

去CAMP.
琴晚成日冇訓到囉咩事
林住都幾好玩既
我只係知影左好多相.
真係超低能勁攪笑XD
我地又狂俾人暗串
如果吾係條仆街 ' 痴利根 '
仲有粒 ' 馬睇 '
我地都吾會比人鬧啦
之後要去營火會
之後又要唱歌
之後又要沖涼{要12點幾先}
之後夜晚我地識就左2位人兄
{超多個之後}

- - - - - - - - - - - - 我是分隔線 - - - - - - - - - - -

06072008

之後今日又勁落雨
我地之後去游水啦
之後又話冇得游喎
之後又要我地上番水喎
之後又要我地要收營
之後又要落雨
攪到我地個個都淋病曬
件3仲要濕曬
咁家陣吾駛玩啦

算.去相;}}









 
 
 





訪客留言 (返回 oxalis 的日誌)


natalie1228 於 2008-07-08 08:47 PM 發表:
 再黎CM一下∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



rc175car 於 2008-07-08 06:30 PM 發表:
好耐冇CM~~~
梳梨..=]
CMCMCMCMMCMCMCM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Lilian0313 於 2008-07-08 06:25 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



natalie1228 於 2008-07-08 05:58 PM 發表:
 CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BBYanLovE 於 2008-07-08 01:45 PM 發表:
 個到唔好玩咩''
c0MMENtz'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Nozomi1112 於 2008-07-07 09:09 PM 發表:
好好玩呢!!xDD"
ComMenT`=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Jessie0108 於 2008-07-07 07:36 PM 發表:
c0mmEnt'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



niki2520 於 2008-07-07 06:43 PM 發表:
 玩得咁開心ga!哈哈!好想同你去gamp 添!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LInG_GAMADE 於 2008-07-07 05:54 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LInG_GAMADE 於 2008-07-07 05:52 PM 發表:
C0MMENT俾我既寶貝-33-
真係幾多相喎*v*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





DATE
oxalis
暱稱: jastyle3
最近訪客
最近沒有訪客