〥沉默日記〥﹏﹏
由於我真正愛著自己,
所以愛得你更義無反顧。

;;;沉默貴族-- """ MaO.o
oxy123mao
暱稱: 〥GAME OVER〥
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
今日忠忠生日既後補bb...
今日體育堂好好玩>...
終於返左學1個星期~~都...
好耐無打個blog^^
好耐無打~~打下先~~
文章分類
全部 (51)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 147
今日人氣: 8
累積人氣: 3385
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 17 日  星期六   晴天


今日一定係我最開心既星期六,,, 滿足 分類: 未分類

今日,,,,係星期六,,,係最開心既日子,,,,

因為,,,可以同你出去行街街,,,

今日成12點幾先起身,,

都係你個sms叫我起身,,

果時原來你都食完飯,,,

我都係岩岩先起身,,,

起身左落街買飯,,,食到點半,,,,,,,,就開始換衫同埋整野...

之後你打比我果時,,原來你已經到左馬鞍山站,,,

Sor,,,我遲左到,,,要你等我,,,無下次,,,,

之後同你行左陣新港城,,,

原來d TVB既人係度壽款,,

我同佢企左係度睇左陣,,見到"喬寶寶"/係同事三分親既演員,,,

之後同佢行黎行去,,差吾多行左成個圈,,,

無野再可以行,,就出左去沙田行街,,,

出左沙田,,之後去戲院睇下有無六樓後座2,,,點知都係無既>..<

之後佢話肚餓,,去左m記買左d野食,,

之後行黎行去,,行完又坐,,行完又坐,,,

但係全程我地都有講有笑,,

雖然搵吾到節目,,但係都可以有講有笑,,都好好嫁,,,

跟住行行下,,撞到阿朗,,吾知佢會點講呢,,,

之後打比順子,,原來佢都係沙田,,

過黎我果邊,,比佢見到我同你拖手仔,,

原來傾d野,,

之後行多陣,,,去左冒險樂園,,同佢一齊玩,,

同佢玩夾公仔,,夾糖,,又係度玩拋波,,

我拋得勁差,,一野將粒波夾住左係個位度,,

搞到由3粒波變左2粒波,,,

係咁同佢輪流拋,,,

之後行完之後,,差吾多5點幾,,就送佢返屋企,,

送到佢屋企樓下,,就走左,,,

"我下次一定會會有節目""

我吾會同你散,,

除非你主動提出,,,

如果吾係,,我係永遠都會同你一齊,,,

你吾好驚我會主動提出,,因為我係絕對吾會咁做,,

VINCY,,

            我永遠都會同你起埋一齊,,因為我永遠都會鐘意你1個,,

            吾好成日以為我對你係假,,永遠都係真,,,,,,,,,

                                                                                          豪,,






訪客留言 (返回 oxy123mao 的日誌)


mmmandy 於 2008-05-24 05:42 PM 發表:
cmcm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovelailai 於 2008-05-21 10:51 PM 發表:
CMCM=]
520快樂!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Daisy123104 於 2008-05-19 08:15 PM 發表:
嘩]]
c0mmENT喔,,
你地好sweet呀,,
祝你地永遠都咁幸福啦,,xd^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fanny123104 於 2008-05-18 12:16 PM 發表:
嘩. . .
超sweet sweet丫
好妒嫉你地tim...
希望你地既愛情長長久久啦XP
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jenny_1314 於 2008-05-18 11:00 AM 發表:
cmcm
嘩..你地兩個d發展真係快囉..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]