今日係我同你既第1個月,,,
好開心^.^
最衰就快考試啦>..<如果吾係就好想今日同你出去慶祝...
所以琴日就補返份禮物比你,,
吾知你鐘吾鐘意呢??
如果無記錯你鐘意既係玉桂狗..
我希望我同你會有第2.3.4.5....月,,
______________________________________________
係朋友/路過都吾該留CmCm =]THZ