您已經停留了
孤單_* 99999%
不 要 因 為 完 結 而 哭 要 為 曾 經 發 生 而 微 笑 =)`
2008 年 7 月 26 日  星期六   晴天


貝生日 分類: 未分類

今日貝貝生日,
11點幾去左唱k-3-好鬼早
2點幾佢ah ma黎左.系度同我地抽獎;我抽到個地圖key扣
系k房到玩開口中-v-
書左有野玩.....有試過比利士比個吾識既人
3點走左之後比同貝番左貝屋企再去我屋企
黎到我屋企,比比系咁比我地sm
玩左1陣之後我地就殺左上鄧海丰屋企
佢屋企勁大囉
超令^v^'好想同佢交換間屋
6點去左貝貝屋企等
等7點去秋月食野
我淨系叫左碗拉麵已經超飽飽!
等埋佢地食完,就食蛋糕-v-'
8點幾走左lu,
自己1丁友行番屋企>v<'



2008 年 7 月 25 日  星期五   晴天


睇戲-3- 分類: 未分類

今日我要神咁早出去.因為琴日鄧凱丰,江慕風叫我同比去睇戲=3=
佢地今朝10點幾就打過黎!明明就系2點系元朗廣場等
嘈住哂人地訓覺!\ , /
我訓左1點再起身.梳洗好之後先出去.
佢地去左吉野家到食飯
咁我同比比上左去睇住佢地食-v-'
鄧凱丰踢拖v[]v.江慕風著吊腳fu=33='
食完之後比比話去冒出樂園v3v
鄧凱丰比左20蚊佢玩..佢就好似個細路咁周圍玩.3.`
最搞野既就系,比比佢玩1個games,,
江慕風話佢'筆'到5個波就比10蚊佢再玩咁話/
點知比比得左.江慕風很樣衰咁比10蚊佢再玩>v<"
玩到3;00先系元朗廣場搭車過去
我地睇個套太空奇兵.威E-3-
但系5點幾睇完.比比佢同我講個隻野失憶既時候眼濕濕v[]v
我聽到之後笑左-v-''
佢睇d咩戲都好,只要系有小小感人佢都會想喊



p00h_bleet
暱稱: ♥p00h
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
打blog lu..留爆cm佢...
熱屎人咩.V.
貝生日
睇戲-3-
ava
文章分類
全部 (38)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 38
留言總數: 172
今日人氣: 0
累積人氣: 2767
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed