今日我要神咁早出去.因為琴日鄧凱丰,江慕風叫我同比去睇戲=3=
佢地今朝10點幾就打過黎!明明就系2點系元朗廣場等
嘈住哂人地訓覺!\ , /
我訓左1點再起身.梳洗好之後先出去.
佢地去左吉野家到食飯
咁我同比比上左去睇住佢地食-v-'
鄧凱丰踢拖v[]v.江慕風著吊腳fu=33='
食完之後比比話去冒出樂園v3v
鄧凱丰比左20蚊佢玩..佢就好似個細路咁周圍玩.3.`
最搞野既就系,比比佢玩1個games,,
江慕風話佢'筆'到5個波就比10蚊佢再玩咁話/
點知比比得左.江慕風很樣衰咁比10蚊佢再玩>v<"
玩到3;00先系元朗廣場搭車過去
我地睇個套太空奇兵.威E-3-
但系5點幾睇完.比比佢同我講個隻野失憶既時候眼濕濕v[]v
我聽到之後笑左-v-''
佢睇d咩戲都好,只要系有小小感人佢都會想喊 |