如常咁樣hea足三曰...
自制能力真係好差...
幾時先可以脫離依個頹廢循環?
--------------------------------------------
頭先睇到某人嘅一篇文章...關於班際籃球...
我有D...後悔同埋不安
搞左咁多...乜都冇進步過...
不過宜家仲有兩個幾月....希望可以有時間俾我去補救啦
我...好想....出賽
BTW 都感謝個天俾我過左一個不一樣的星期五...至少,我比其他人幸福.