孤獨
圍繞妳身邊已六百天,
妳喜歡過我六十秒嗎?
妳主動來找我,但我沒勇氣找妳...
因為我覺得妳對任何人也是這樣...
我想說:妳愛著他…我愛著妳…
這些說話是對正在看段文字的妳看的...
知道嗎??
容許我…暗戀你…
p0100123
暱稱: p0101023
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
可能係最後一篇
新學年
sportsday
中四
UT衰咗
文章分類
全部 (72)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 72
留言總數: 35
今日人氣: 1
累積人氣: 2683
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 22 日  星期一   晴天


I can't face it 傷心 分類: 未分類

=.=

我發覺我由F.2開始多左一個口出狂言既性格=.=

好彩只係同馬耿鳩up,冇其他人知既=.=

今次成績極差=.=

中文 卷一 53/100 =.=

雖然間中唔聽書,但背左甘鬼多野都甘低分=.=

全班第一 70/100 =.=

英文 卷B 87/144 =.=

全班第一 104/144 =.=

唉=.=英文自問唔查字典真係好廢=.=

查字典至會高分=.=

Grammar 29/60....唔合格tim=.=

Maths 40/100 =.=

關振宇 分都要學生自己計,果然好老師

唔信囉...次次都甘低分...

點解我小學係奧數班架=.=

全班第一有 70/100=.=

阿邊個好似 83/100?=.=

IH 69/100 =.=

算啦上堂唔聽想點=.=

Mimi成兩題唔同我改=.=

中二份卷一定要勁高分寸Mimi=.=

全班第一,第二 93.5 同 90分=.=

個個都話唔溫書=.=

昆我既=.=

馬耿81/100=.=

算啦我輸得心服口服=.=

佛學 30/100 ^^(囧)

算係甘啦=.=

全班第一好似86/100?

 

我科科都攞黎同陳x欣比=.=

你話我係咪自大=.=

佢都好屈機下姐...科科幾乎攞哂頭三=.=

吳sir,我地班都唔知幾勁,唔好再呻啦=.=

中文,IH 陸頭+Mimi 教都有人成績okay=.=

英文 全班第一果個又超勁=.=

Maths 全班第三果個又超勁=.=

佛學全班第一,二,三又甘勁=.=

想點呀...我以為e班幾屎架=.=

甘多猛人原來=.=

不過娛樂度差左d:O

 

冇份卷滿意=.=

你睇到e篇野好快d 打哂你d成績,分數,set做只有我睇到=.=

雖然我知應該得1,2個人會睇到e篇野=.=

 

 

 



2008 年 3 月 1 日  星期六   晴天


p0101023's qooza 開啟 分類: 未分類
見了很多位同學的日誌,每位的性格也和我心目中無異,惟獨是張其瑋,看過他的日誌才知他是個愛哭的男孩,而且他的筆迹也挺值得我佩服。