=.=
我發覺我由F.2開始多左一個口出狂言既性格=.=
好彩只係同馬耿鳩up,冇其他人知既=.=
今次成績極差=.=
中文 卷一 53/100 =.=
雖然間中唔聽書,但背左甘鬼多野都甘低分=.=
全班第一 70/100 =.=
英文 卷B 87/144 =.=
全班第一 104/144 =.=
唉=.=英文自問唔查字典真係好廢=.=
查字典至會高分=.=
Grammar 29/60....唔合格tim=.=
Maths 40/100 =.=
關振宇 分都要學生自己計,果然好老師
唔信囉...次次都甘低分...
點解我小學係奧數班架=.=
全班第一有 70/100=.=
阿邊個好似 83/100?=.=
IH 69/100 =.=
算啦上堂唔聽想點=.=
Mimi成兩題唔同我改=.=
中二份卷一定要勁高分寸Mimi=.=
全班第一,第二 93.5 同 90分=.=
個個都話唔溫書=.=
昆我既=.=
馬耿81/100=.=
算啦我輸得心服口服=.=
佛學 30/100 ^^(囧)
算係甘啦=.=
全班第一好似86/100?
我科科都攞黎同陳x欣比=.=
你話我係咪自大=.=
佢都好屈機下姐...科科幾乎攞哂頭三=.=
吳sir,我地班都唔知幾勁,唔好再呻啦=.=
中文,IH 陸頭+Mimi 教都有人成績okay=.=
英文 全班第一果個又超勁=.=
Maths 全班第三果個又超勁=.=
佛學全班第一,二,三又甘勁=.=
想點呀...我以為e班幾屎架=.=
甘多猛人原來=.=
不過娛樂度差左d:O
冇份卷滿意=.=
你睇到e篇野好快d 打哂你d成績,分數,set做只有我睇到=.=
雖然我知應該得1,2個人會睇到e篇野=.=
|