| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2010-08-22  |
|
10.8.19`
番工番到嘈交/___\'囧
去幫拖點知自己成炸都系比人棟..
真系只可以笑我地自己太過重義氣~_~'
幾千蚊白白冇左了`.易家仲要比人追數..
真系硬膠膠-__-'勝和仔.收尻皮啦
憎勝和仔真系冇憎錯.;做埋d尻屎野~_~
真系冇前途囉;p仲有.邊有人傾計.
系叫幾十人落黎~_~'但只系得幾個系關事既.
笑大人把口咩.易家全香港得上水吹到雞咩-_-'笑了!!
仲有叫咁春多人落黎..咁叫有誠意~?
算啦;同佢地都冇野好傾...哂尻氣=_=
10.8.20`
呢個世界上邊有人蠢到咁嫁/__\'
已經衰過..仲會走番番去幫人做野..
實在太膠;太吾怕死啦~_~'
今次仲要系比炸癲既camp;
好彩炸你地.吾系仲有命仔落番黎hk?
如果當初吾去幫;就吾洗搞到易家咁...
易家成身都奶野-__-'你3個開心啦`.
自己條命仔都吾知點算;;
真系煩到爆-_-'
朝早去左搵baby`:)
基於太攰-,-所以系佢屋企訓著左;;
一訓就訓到成隻豬咁=v='哈
真系對吾住-3-''又搞到你咁嬲..
真的不會有下次;p
對不起`老婆/__\'
10.8.21
由於琴晚系咁多晚黎;;可以認真訓番晚既關係;p
所以我又做左隻豬-,-'訓左成14粒鐘先醒;>哈
之後起身後;見baby冇搵過我..失望-3-'
之後落街傾野;p
and then 去左葵芳練波;]好yeah'
入到第三階段xp'就快有比賽啦;
乜鬼足總精英盃加賽馬會既比賽-_-'
踢死人咩-3-'區隊個到...
又想入葵青;但又想入深水寶=v='
一個多野拎;一個可以拎多d獎;;
真系好難揀=___='omg.我個頭就爆;
明天去搵baby`@v@
希望佢地傾得掂啦-3-''吾系都吾知點算...
以後都吾再做水客啦-0-好膠...
好耐打qz未試過打咁多野啦=v='
打到有d興奮xp':p
|
| 發表時間:2010-08-22 02:57 AM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] (吾留cm者;菊花難保-v-') |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 80 | »
|