MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

♀Sweet Juice♂
紀錄我
中學平凡一生
與朋友
相處的日子
成為一瓶
♀Sweet Juice♂
p2003057
暱稱: ★Man Na♂
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
最新文章
手球比賽
如夢疑幻疑真的學園祭
炆的原因.....DoWn`
六中運動會```
AR E--我班同學仔
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2009 年 11 月 20 日  星期五   晴天


我自己一個也可以活得好好的 分類: 芯頭事

         今日學校舉行班演,所以我地去屯門大會堂到睇show啦{{f.1唔洗比賽,淨系睇}}去到唔記得戴眼鏡,味同同學呻下lo`

跟住ar魚話我低死,個語氣系好討厭果隻。跟住我唔理佢,就排番去前面。之後我見到禧琳周穎琳黎左,味同佢地講我冇戴

眼鏡果d lo`跟住盧x瑜=ar魚又話我低死,跟住我依然唔理佢,我味繼續同佢地講{{系玩果種}}盧x瑜佢就話'''你行番去前面

啦,自己又short喎""我就開始唔gur佢啦,就行番去前面同佢地講 佢咁樣對我,佢地就話系唔系佢唔開心ar,佢不嬲都系

咁。之後我又冇咩野,就去睇show。系果陣,有d好笑o既野我就同佢講 佢就唔理我,首歌唔知叫咩名,我知就同佢講啦

但系佢就唔理我 問鰻魚,個態度好差 我同佢講野佢唔理我 我依然想同佢講 我系唔系有咩熱臉貼冷屁股???佢又唔系冇心情

講野bo 佢就偏唔同我講野,就系咁同鰻魚講野 之後佢仲坐我後面 好吵lo系

        番到屋企,我系咁諗點解佢咁對我。原來佢嬲緊我同龐龐話佢LS唔做野,但又系咁比陳sir讚果樣野。冇錯我地系咁講

過 但我地重點系話點解陳sir可以讚曬盧x瑜 但就系提都唔提下我地個別呢 陳sir話佢講得好 味又系睇龐龐份稿 但系點解陳

sir唔讚龐龐份稿寫得好???就讚盧x瑜講得好??冇錯盧x瑜真系講得好 但點解可以扔理我同龐龐一二邊???每個人都想比人讚,

冇比人讚果d人就唔可以呻下,講下???唔通比人讚就大曬ar???盧x瑜佢真系冇做曬嫁,個power point佢真系冇做過bo 我地冇

屈佢 佢就話我地冇叫佢做 但系唔識搵我地一齊做??仲要對個project內容不聞不問 而且有個機會佢做power point嫁 我比左

我入左power point隻手指比佢搞 但系佢冇做bo` 佢原封不動咁比番我 咁佢對prow point o既內容真系冇做過。 但系無可否認

就系佢有比意見同佢講得真系好,唔可以話佢完全唔做野

           事情就系咁。咁我有d咩唔開心??佢咁樣講到好似系我同龐龐錯咁 但系佢諗清楚d 佢都有錯o既地方。我系一個友情

至上o既人 呢排靜靜已經唔系咁理我 佢都系咁嫁話 我唔知點。無論我每個fd對我有d咩唔妥 無論系佢岩定佢錯 我都會

起勢咁哄佢地 搞到我好似小醜咁 咩都系我錯 為o既系挽留一個朋友 唔通就唔會有朋友系為左挽留我???佢之前同我講過 佢識人好多

咁我會唔會因為同佢反面 而搞到成班唔同我做朋友??但系我諗過 我自己一個也可以活得好好的 我又唔系冇朋友 如果我地真系為左呢

件事而絕交 我應該唔會唔開心掛。我家姐系f.1搵唔到朋友 我一直唔覺我會同佢一樣 因為我朋友多 可惜我錯勒 我d朋友同我並唔

太熟 小學同學呢??同我一班果d 都唔系梁銶lu```系1c班 冇一個系我熟o既人 一切我要重頭開始 要重新認識 我一直e為好易 但其實

一d都唔系嫁..... 我突然好想放棄ar````我唔想再做醜人啦````我e經好攰...好辛苦啦

            可能一個會活得容易點````我一個人也可以活得好好的........

發表時間:2009-11-20 09:26 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


站內搜尋
文章分類
全部 (52)
Music (7)
●原§創○ (5)
上課日 (24)
芯頭事 (8)
假期 (8)
日誌統計
文章總數: 52
留言總數: 115
今日人氣: 2
累積人氣: 1328
最近訪客
最近沒有訪客
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
RSS 訂閱
RSS Feed