|
|
2009 年 10 月 22 日 星期四  |
Sport Day(二)  |
分類: 上課日 |
哇哇哇>v<
我今日200米決賽跑包尾呀xdd
點解我一d都冇唔happy呢??
唔知呀,可能我試過so冇feel囉
我攰un ma~so跑唔到{跑唔跑到你都系慢嫁la~-.-}
今日好開心喔
文社win左呀
有好多獎::::清潔獎,全場總冠軍,男子全場總冠軍,4x100 o既唔知咩獎la~仲有4x400 o既唔知咩獎.[].|||
多過頭唔記得曬{{{好串嘴ar}}}
今日好唔gur行社><
佢地win左系唔系都嗌
我地文社都唔輸""舌""
我地win左又嗌
仲要拍埋樽
死都要大聲過佢地-v-
拎完獎仲要串佢地
心都涼曬xdd
我好衰呀><
不過真系好happy xdd
I LOVE Man House>W<
Man House
is the best!v!
|
| 發表時間:2009-10-23 11:49 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 52 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|