話說如題..本人就是今天的壽星公.=]
估唔到我甘快就14碎啦-,-好似仲好細甘既
f.1同f.2既生日幾乎俾人無視到極點-,-
今次終於覺得正啦-v-
d人唱生日歌果陣..真係好開心架-3-
我唔洗俾人遺忘啦...
因有好多人同我講生日快樂@@
thx晒你地=]
我都收到好多你地既gift架
最鍾意都係髮泥3<
同理阿媽既100雞..嘻^^
同理喱幅吳峰同學既picture
都好thx你地送野俾我既..
55....
今年生日就係好滿足的說-v-
話說天日就係十月廿七號...識做啦..喱d野 唔need講啦-v-
不過就算冇gift,只要有一聲生日快樂就得架啦-3-
話說本人的生日前一天....d人係甘講咩買頭巾俾我-,-
話咩我似咩印度人......囧了
算
唔多講喱d野
之後放左學
皮誠杰果3件去左買生日gift
初初就係話買印度頭巾\口/ 真係想打爆佢
去左間野買左40雞髮泥-,-自己都夾左10蚊
係wow..杰係咪出左20蚊??唔知呢-3-
我期待天日架-v-