
而家日日累到暈~~~~
打Blog都懶= =
有人留CM都懶得回- -
真係唔好意思=]
統測到而家先測...
不如唔好測直接考試- -
都唔知等到幾時先可以捱到暑假...
難以想像冇左我一位好好GE朋友日日陪我傾MSN...
我而家應該入得精神病院
情緒而家變到好偏激...
雖然以前都已經係...
但係而家仲離譜- -
都唔知打後個幾年點算
日日返屋企打機減壓...
說話能力都降低左- -
一係一開口就話人- -
一係就胡言亂語- -
我每個星期係學校最享受係得練波- -}
雖然事實係好累
但係身累心不累
我而家係心累身亦累- -
我咁貪玩都會心累...
係咪離譜- -?
Li 間學校自恃Band1不停向學生施壓
我望你早日執粒!
雖然咁樣咒佢唔係咁好...
可惜佢偏偏要迫我咒佢= = |