/=]也也也也也也也也也也也
~~上水大埔bboy一齊跳break啦~~
p785689
暱稱: 舞#Panda
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-12-07
2009-12-04
2009-12-03
2009-12-02
2009-11-13
文章分類
全部 (142)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 142
留言總數: 58
今日人氣: 12
累積人氣: 2427
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 21 日  星期日   酷熱


2009-06-21 忿怒 分類: 未分類

點解個個星期都俾人激嬲??

個個人都係得個講,齋up有鬼用咩

成日又話想學多d招,breakin勁d,自己又唔去練,

特別係姓:彭xx , 李xx , 梁xx ,

我同(你地)講:你繼續用呢種態度學舞,你呢世都學唔好,學唔勁囉~

個個都係咁,大佬,你唔付出點有成果先?

真係火都起埋.

 

次次都係喺出門口個陣先同我講:

"唉,要食飯呀,唔出黎啦~" , "唉,好累呀,唔跳啦" ,

其實我好憎彭xx所講既 : 我學breakin係為左solo咋,battle?我唔鐘意

你學break為左solo?唔好玩我啦,

你想做bboy定係做表演先?你繼續用咁既心態學舞

一黎你一定廢,二廢你永遠都只係做Breaker , 呢世都做唔到 BBOY !!

 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!學舞之前你要唸清楚你為左咩而跳舞!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






訪客留言 (返回 p785689 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]