點解個個星期都俾人激嬲??
個個人都係得個講,齋up有鬼用咩
成日又話想學多d招,breakin勁d,自己又唔去練,
特別係姓:彭xx , 李xx , 梁xx ,
我同(你地)講:你繼續用呢種態度學舞,你呢世都學唔好,學唔勁囉~
個個都係咁,大佬,你唔付出點有成果先?
真係火都起埋.
次次都係喺出門口個陣先同我講:
"唉,要食飯呀,唔出黎啦~" , "唉,好累呀,唔跳啦" ,
其實我好憎彭xx所講既 : 我學breakin係為左solo咋,battle?我唔鐘意
你學break為左solo?唔好玩我啦,
你想做bboy定係做表演先?你繼續用咁既心態學舞
一黎你一定廢,二廢你永遠都只係做Breaker , 呢世都做唔到 BBOY !!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!學舞之前你要唸清楚你為左咩而跳舞!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|