現正宣佈: Pirate Crew 解散(某人累事~唉~失望)
唉~~~~~~~~
琴日去打機-,-之後10點跳break
成班癲哂-,-係咁玩野_勁high
今朝6點起身訓唔著....
到2點幾同康去左打機-.-
打到6點幾去左大中買野
之後去買壽司食-.-噁!!
返屋企........
有無人夾band?