家長日終於來到了
失敗......
2日1夜唔去lu...
唉~~~
點解次次都係咁....t^t
英文又肥左....."不該"
心情好沉重.../ . \
最近天氣唔好
波又冇得打
s h i t~!!!
努力!!!!
唯一好消息就係
我打死左煩左我幾日ge蚊啦
最近遲左幾個字訓(9點2x分),,,搞到上堂勁眼訓~.~
今次英文ge test又肥lu-,-
呢幾日好悶~~放學個個都唔打波...
買左個指環,,,爭d以為唔見左...好彩搵番^_^
今日尚算平靜,,,,只係比patpat留左堂教書...shit~
and then整board...唉~有條友唔玩得又同人玩..on d ge
語文活動呀~!!!!!!!
真"不該"
今日朝早10點同去左打波,,,打到6點xd~~~攰
先去左食早餐wif 馬and giles
8個人打波變左4個-,-
時間不足~~要關機~~掰