+ 有你的日子 每天都是那麽精彩 快樂+


Free Care Bear Star ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com


VideoPlaylist
I made this video playlist at myflashfetish.com

                   
 
 
 
                            
pachina
暱稱: 穎-Bi
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-07-26 and 2010-...
屬於我們的紀念日5.29
忙!~
82天
文章分類
全部 (223)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
周筆暢官方網業
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 223
留言總數: 57
今日人氣: 46
累積人氣: 5040
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 26 日  星期六   晴天


        
排球比賽 鬱悶 分類: 未分類

今日我們女子排球隊有兩場比賽,

全輸了.

但我並沒有不開心,

因為從中我學會不少道理,

也得到很多的鼓勵.

我最遺憾的是:我平常練球時,可以說開到球的,ok得.

但我今日有三次機會開球,

一次過界,兩次不過網.

唔知點解,

但咁樣就沒了三分.

覺得好對唔住些隊員.

記得第一場的上半場,

對聖芳濟.

我係正選,

但係輸得好慘.

7-25,

我係越打越沒斗志.

有一球,

隊手打到後面,

我跑過去想接球,

個球係我左面,

我只望住個球,

結果同余俶宜撞到一起,

我跌在地上,

整到個膝頭.

此後,

我更加係完全沒斗志.

到下半埸換人時,

我更加哭了出來!

吳sir同我講,

他話下半場換佐我出去之後,

根本係我雙眼入邊睇唔到斗志同埋對排球的熱情.

到第二場,

依然係開唔到球.

沒了兩分.

不過打球時的情緒明顯比第一場好,

而成績也比第一場進步.

~~~~努力~~~~~

 

 

 
發表時間:2008-04-26 09:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]